Foto bij Disorder 33.

You were warned... You were not alone... You were strong enough... You were not going to die... But now I can't promise anymore it's going to be alright. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • Horandeluxe

    awwh, ik hou echt zoveel van je verhalen! volgens mij heb ik ze al allemaal twee keer ofzo gelezen :d je bent echt toppie!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    (H)

    1 decennium geleden
  • Smexy

    Geen dank hoor, zo'n verhaal is inderdaad lastig om te schrijven maar ook om te lezen, want je leeft gewoon mee, ik heb het gelukkig zelf nooit meegemaakt maar mijn beste vriend wel en toen zat ik ook naast zijn bed in het ziekenhuis en hij had ook ongelofelijk pijn en schreeuwde ook naar me dat ik hem moest vermoorden, als je daar zit ga je echt kapot als iemand dat roept. Gelukkig heb ik hem eroverheen kunnen praten en uiteindelijk werd hij beter en hij leeft nu gelukkig nog steeds en hij is me nog altijd hartstikke dankbaar over dat ik hem van gedachten veranderd heb, want hij is nu gelukkig en hij vertelde me pas nog dat als ik hem niet gesteund had, dat hij de leuke dingen die hij de afgelopen tijd meegemaakt heeft, nooit zou meemaken en toen kreeg ik toch even een huilbui.

    Ik vindt het trouwens wel knap dat je dit kan schrijven, ik zou dat namelijk niet kunnen.
    xo

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Wauw, heel mooi geschreven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen