Foto bij 003 - No dad!

Ik zat rustig met Mia op mijn kamer wat de lezen. Ik blinden schrift natuurlijk. 'We zijn thuis!' werd er van beneden geroepen. Ik stond op en liep naar de trap. 'Mam ,pap kijk wat ik kan!' Ik ging zonder problemen van de trap af met Mia achter me. 'Waar heb je die stok vandaan?' zei mijn vader boos. 'Euh....' 'Mia! We hadden iets afgesproken! Ik kan ook niemand meetr vertrouwen hier!' Mijn vader werd helemaal boos op Mia en ik voelde mijn moeder dicht tegen mijn aan staan. 'PAP! STOP!' Riep ik. 'Wat?' 'Stop pap! Ik heb aan Mia gevraagt of ze me de stok wilde geven! Ik was het! Ik ben geen klein kind! Ik wil zelf dingen kunnen doen! En zo lang jullie of eigenlijk jij mij dat niet laat doen zou ik vooraltijd een blok zijn an jullie been!' gooide ik er uit. Ik hoorde mijn vader zuchten. 'Oke dan! Maar Mia blijft zo lang je het nodig hebt bij je!' Ik knikte en mijn mond hoekken gingen omhoog.

'Dankje!' zei Mia toen we weer op mijn kamer waren. Ik lachte en zei: 'Het is al goed' 'Wil je weer wat lezen?' Ik schudden nee. 'Wat wil je dan doen?' 'Kan je Birds op zetten?' 'Tuurlijk!' Birds is een van mijn favorite nummers. Het is niet zo volijk ,maar ik vindt het mooi.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen