Foto bij Chapter 7

Abo? Kudo? :D

Anna kijkt hem hoopvol aan. Als dit nu niet Niall is, is dat echt gênant, denkt ze bij zichzelf. De jongen kijkt haar grinnikend aan. “Hoe kan je het raden?” Anna’s ogen worden groot. Neeeee… Niall zit hier voor haar aan tafel en heeft net gezegd dat ze speciaal is. “Wow, jij bent toch echt hé? Toch geen hallucinatie of zo?” Hij grinnikt. “Kom mee naar buiten.” Niall neemt haar hand en sleurt haar mee naar buiten. Anna werpt een vluchtige blik op haar horloge. Ze heeft nog 2 uur. Chill, denkt ze bij zichzelf. Niall stapt stevig door. “Waar gaan we naartoe?” vraagt ze hem. Hij grijnst. “Ik wil je bewijzen dat ik geen hallucinatie ben. Kom, we zijn er bijna.” Ze bloost. Plots stopt Niall voor een gigantisch huis. Anna kijkt haar ogen uit en Niall grijnst. “Volg mij.” “Hee, Niall. Waarom neem je me mee naar huis?” vraagt Anna. “I just wanna show you off to all of my friends.” zint Niall zachtjes, al grijnzend. Anna giechelt. “Oke, let’s go.”

Eenmaal binnen valt Anna’s mond open van verbazing. Vanbuiten gezien was het al ’n megagroot huis, maar binnen is het enorm. Er hangen overal prachtige schilderijen, volgens Anna is het een marmeren trap en vloer,… Er ligt wel veel rommel, maar ja, wat wil je als je met 5 jongens in één huis woont. “Woow….”brengt Anna uit. Niall grijnst naar haar. “Ik ben dus géén hallucinatie.” Anna schudt haar hoofd. “Dat weet ik nu ook wel. Maar hé Niall… Euhm… Waarom zei je dat ik speciaal ben?” Niall bloost. “Dat vertel ik je later nog wel ‘s.” antwoordt hij vlug terwijl hij Anna de deur uitduwt. “Oke dan, ik houd je eraan! Tot vanavond!” Ze grinnikt. Niall kijkt haar verbaasd aan. “Kom je vanavond naar ons concert?” Zijn ogen lichten op en Anna knikt. “Zou je iets opvallends willen aandoen? Ik bedoel iets waardoor ik weet dat jij het bent….” Weer knikt Anna. “Wat dan?”vraagt ze. “Let me think…” Plots neemt Niall zijn pet af en zet die op Anna’s hoofd. “Hier, zet deze op. Dan weet ik dat jij het bent en kan ik dus subtiel wijzen naar jou tijdens het zingen.” Hij knipoogt en Anna voelt zich helemaal warm worden. Wat doet deze jongen toch met haar? “Beloofd, ik zet deze op. Maar Niall… Je gaat ook een jongen naast me zien staan. Robin. Hij is m’n beste vriend en is hier met mij op vakantie.” Ze slikt even. “Nu heb ik ruzie met hem. Om een hele stomme reden.” Niall geeft haar een knuffel. “Het komt in orde. Geloof me maar. Zo’n mooi meisje als jij, daar kan je niet lang boos op blijven.” Hij glimlacht. “Tot vanavond dan maar?” Anna knikt. “Tot dan.” Dan verdwijnt ze uit het zicht. Niall kijkt haar na. Speciaal meisje. Ik weet niet waarom maar iets zegt me dat ik contact met haar moet blijven houden, denkt hij. Hij haalt zijn schouders op en loopt naar binnen.

Meteen als hij binnen is, hoort hij: “Harry! No! You don’t!!” , “Okay then, take me if you can!” en ook veel gegiechel. Vooral van Harry dan. Van Louis eerder nors geroep. “Guys!”,mengt Niall zich in de “ruzie”,” kom allebei hier. Nu!” Een paar seconden later komen Harry en Louis tevoorschijn. Niall kijkt hen streng aan waarna ze beteuterd naar de grond staren. Dan klaart zijn gezicht op en Louis en Harry draaien zich om. Daar staan Zayn en Liam met hun handen vol chips, popcorn, koeken,… “We hebben nog 3uur voor we op het concert moeten zijn. Filmpje?”vraagt Liam lachend. Luid gejuich stijgt op. Dan vertel ik het straks wel, van dat meisje, denkt Niall bij zichzelf. “Hee, Nialler, kom je nog? Anders beginnen we zonder jou!” grijnst Zayn. “I’m coming!” antwoordt Niall. En hij verdwijnt naar de jongens die al druk op hem zitten wachten. “Finally! Liam, zet maar op! Onze laatkomer is er!” roept Harry. “Nee, guys,” onderbreekt Niall,” Ik moet jullie iets vertellen, misschien niet echt zo belangerijk voor jullie maar ik heb jullie hulp nodig… Promise me not to laugh?” Daarbij kijkt hij vooral Harry aan, die heftig zijn hoofd schudt. “Promised.”

Reageer (2)

  • Leeyum4Everr

    Ik ben nog aant schrijven ;$ Maarr, als ge een abo hebt, weet ge direct wanneer mijn volgende hoofdstuk erop staat :D

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    Snel verder!!!! Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen