Foto bij Part 8.2

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Leanansidhe

    ''Aww, dat is best een leuk liedje", zegt Amber als Hailey I knew you were trouble van Taylor Swift weg streept. "Nah, ik mag haar niet", reageert Hailey.


    Awhh precies ik ^^

    1 decennium geleden
  • ALISSA1

    Omg, dit is gwn een super verhaal. Wiehoe xd Exeter ben ik heen geweest met school ;)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Please snel verder...
    ik wil verder lezen.
    dit verhaal is zo leuk.
    xxx

    1 decennium geleden
  • CandyFloss

    maar ze hebben toch nog geen naam bedacht? X

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Weetje, ik had vandaag geschiedenis en er hingen allemaal reclameposters van van alles en nog wat door de klas. Volgens mij van maatschappijleer / -wetenschappen ofzo, idunno. Maargoed, toen dwaalden mijn gedachten af naar bandnamen :O Sws staat mijn voorkeur naar iets met V of 5 ofzo erin, dus tsja..

    Maar de leuksten die mij me naar boven kwamen waren iets met Replay / Replays en dan iets met V of 5 of five of weet ik het.. Of Hi5, geen high five maar daar lijkt het op. Dus dat, kruising met hoi of hi, en dan 5 ;)
    Oke, weet je, dit verhaal slaat nergens op. Ach ja, je moet toch iets beters te doen hebben dan een natuurkundeverslag maken.. Pfff zo saaaai vergeleken jouw storiesss (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen