Foto bij 001 Tess

Hey, sorry quizlet doetvde laaste tijd vet sloom... En sorry voor de typfouten ik doe het op mijn mobiel. P.s. De punt zit iets te dicht op de spatiebalk grrr. (gerr voor mijn lieve vriendinnetjes) ok veel leesplezier dan maar haha

Ik zit op de bank met mijn I-pad. Ik ben net mijn favoriete 1D liedje aan et luisteren, als mijn mobiel gaat. De eerste tonen van Same Mistakes schallen door de woonkamer. Ik neem op als ik zie dat het mijn vader is. 'Hoi pap! Wat leuk dat je belt! Hoe gaat et?' 'Goed lieverd. Ik heb een verassing. Kom je in de vakntie 2 weken logeren?' 'Wat?! In Engeland? Bij jou en je vriendin? Dat meen je niet! Echt wel!' 'Oke. Ik heb al overlegt met je moeder. Doei, tot dan lieverd.' 'Doei.' Ik hang oo en begin te gillen. 'Ik ga naar Engeland!!'

Ik sta op het vliegvel in Londen. Dan zie ik mijn vader. 'Papa!' 'Tess! Wat leuj datvje er bent!' We lopen naar de auto. 'Hey, ik ben Jay. Hoe gaar het?' zegt de vrouw achter het stuur. 'Goed. Ik bn Tess.' Dan stap ik in en rijden we naar hun huis.
'Wauw!' zeg ik alsik uitstap. Wat een joekel! En wat mooi! 'Vind je het wat?' vragt mijn vader. 'Nee, het is überlelijk.' zeg ik sarcastusch. We lopen naar binnen. Mijn vader gaat Louis halen, terwijl ik in de woonkamer wacht. 'Hoi.' zegt de persoon achter me. Ik draai me om. O MY GOD...

Reageer (1)

  • LoveYouH

    Vet leuk!!!!!!! Alsjeblieft snel verder please;-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen