Foto bij 002 Tess

Omg. Gisteren had ik een .verzorgingspresentatie en ik zat echt zo van: Omg dit is eng. Ik stond daar te trillen en toen mijn vriendin bij haar laatste stukje was had ik echt zoiets van: omg neee ik moet zo. Ik ging nog erger trillen en toen zei ik tegen mezelf: stop met trillen iedereen kijkt zometeen naar je. Dus dat hielp niet en volgen mij heeft de hele klas het gezien. En mijn vriendin. Zei voordat ik aan d beurt was ook van: je trilt hwlemaal. Ik was zo bang voor een black out,daardoor heb ik al eens een onvoldoende gehaald. Maar dat kwam ook doordat de docente gewoon kut was. Vewl leesplezier!

'LOUIS TOMLINSON??? Jij bent de zoon van Jay?' 'Ja, dat klopt. Jij bent toch Tess?' 'euh, ja. Sorry. Mijn vriendin en ik zijn enorm fan, ik schrik me dood. Wacht even. Eerst rustig worden voor ik ga fangirlen.' Louis begint te grijnzen. Als het iets tot me is doorgedrongen, hoor ik van boven een: 'Louis, kom je?' 'Ja, ik kom eraan!' antwoord hij. Dan draait hij zich naar mij toe. 'Ga je mee?' 'Oke.' antwoord ik onzeker. Ik loop achter hem aan naar boven. O my god, daar zitten ze. Heel one direction. 'Euh, ik durf niet. Elly en ik zouden dit samen doen.' Louis lacht. 'Kom op, ze zijn heel aardig. En je wordt een soorf van mijn zusje, dus zullen ze wel aardig moeten doen. Kom je?' Ik knik en loop dan naar binnen. Ze zijn in het echt veel knapper dan op de miljoen poster op mijn kamer. (oke, miljoen is misschien een beetje overdreven maar het komt er al wel in de buurt.) 'Hoi. Ben jij de dochter van Wilfred?' Ik knik. Mijn vaders naam met zo'n accent is echt lollig. Dan geef ik ze allemaal een hand. 'Oke, ter voorbereiding, ik ben fan. Ik zal proberen normaal te doen, maar als ik dat doe ben.ik nog gestoord. Dus jullie zullen me wel raar vinden.' zeg ik. 'Gelukkig zijn wij dat ook. Ik mag je nu al.' lacht Niall. 'Maar is hier ergens iets te eten? Ik heb een beetje honger.' Ja, precies zoals verwacht. Na een poosje voel ik me helemaal op mijn gemak. Ze zijn superaardig en geven mij en Elly allemaal een handtekening. Die van Elly neem.ik.mee naar Nederland met heel veel foto's als bewijs. Bij Elly schrijft Louis nog: "Ik hoop je snel te ontmoeten. Tess is lovend over je." dus als ik weer thuis ben gat ze gillen, 100% zeker weten. Dan is het etenstijd. Niall springt van de trap en stormt de keuken in. (Die overigens, net als alles in dit huis, heel groot is.) 'Wie heeft er gekookt?' roept Niall. 'Jay.' antwoord mijn vader. Ik hoor Niall opgelucht zuchten. Ja inderdaad, mijn vader en koken is geen goede combinatie. Als iedereen zit en heeft opgeschept, beginnen we met eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen