Foto bij Hoofdstuk 07

Korter stukje... but you'll manage (Ja, ik heb net Engels geleerd voor een SO, lang leve wantrouwende leraren, alsof we normaal niks leren)

"Ken je Little Mix?" Vraagt Zayn als tweede.
"Natuurlijk! Ze zijn geweldig!" Antwoord ik enthousiast en ik begin een stukje van Wings te zingen.
"En ken je Taylor Swift?" Onderbreekt Harry me.
Tja, dit is awkward aangezien het zijn ex is.
"Nou.." Begin ik. "Laat ik het zo zeggen, haar muziek is best leuk, maar zij zelf lijkt me nu niet echt geweldig."
Harry kijkt half tevreden: "Daar kan ik het mee doen."
Opnieuw lachen we.
"So go on!" Zeg ik nog half lachend.
Stiekem hoop ik dat Niall nog iets vraagt of minstens iets zegt.
"Waar kom je vandaan, want je Engels is echt goed!" Vraagt Louis.
"Hoor je dat dan niet?" Vult Harry voor mij in.
"England of course!" Zeg ik met mijn beste en zeer overdreven accent.
Iedereen lacht weer en ik zie vanuit mijn ooghoeken dat er ook een glimlach op Niall's mond staat. Het is niet zo dat ik perse wil dat hij me mag, het is meer dat ik niet wil dat hij me niet mag... Snappie?
"Ja, maar uit welk deel?" Probeert Louis zijn faal te maskeren.
"Oxfordshire, voor mijn studie. Maar ik ben niet van plan daar mijn hele leven te blijven. London lijkt me ook geweldig om te wonen!" Leg ik uit.
Iedereen knikt geïnteresseerd.
"Wat voor soort muziek vind je eigenlijk leuk? Welke artiesten, welke liedjes..." Vraagt Liam weer op zijn beurt.
"One Direction natuurlijk! Maar ik ben ook een onwijs grote fan van Demi Lovato. Ik heb haar albums op mijn iTunes van Camp Rock tot haar laatste album DEMI. Verder ben ik meer een top 40 type. Als er een leuk liedje van een leuke artiest in te top 40 staat, ga ik meer van die artiest luisteren." Vertel ik.
"Simple, but effective!" Zegt Louis op de zelfde toon als in de videodiaries.
"Yep... Easy peasy lemon squeezy!" Antwoord ik.
"Apple pie and custard." Plakken Niall en Zayn erachter...
Niall kan gelukkig wel nog praten! Louis heeft volgens mij ook door dat Niall bijzonder stil is.
"Demi, hoor je het Niall..." Zegt Louis.
"Ja, ik ben niet doof. Maar wie vindt haar nu niet leuk?" Antwoord Niall lachend.
Ik weet niet precies of ik dit moet opvatten als een grap of als een soort van belediging. Ik besluit het maar als een grap op te vatten en ik lach. De rest lacht ook. Als we zijn uitgelachen valt er een stilte.
"Dus jij bent al in de kamer geweest?" Verbreekt Liam de stilte.
"Yep! Hij is geweldig en er is een tussendeur naar kamer 301." Antwoord ik.
Liam en Niall knikken.
"Hey, Louis, Zayn en ik slapen in kamer 301." Zegt Harry.
"Woohoo Harry, well done!" Grapt Louis. Iedereen lacht weer.
Ik heb zo'n zin in de aankomende tijd! Maar wat als Niall me echt niet mag...
"Ja... Grappig. Maar zullen we maar eens gaan?" Vraagt Zayn.
"We moeten wel nog even betalen." Merk ik op.
"Hoeft niet. Wij betalen voor jou en onze beveiliging betaalt voor ons." Zegt Niall en hij staat op om zijn jas een te doen.
NIALL ZEI IETS. Ik zal gewoon moeten afwachten.
"Wat lach je nu?" Vraagt Louis opeens.
Ik ontwaak uit mijn gedachte en merk op dat ik inderdaad sta te lachen.
"Gewoon. Ik ben blij dat ik niet hoef te betalen." Probeer ik.
Louis en Liam knikken. Maar iets in Liam's gezicht zegt dat hij er niks van geloofd... Nou ja, zijn probleem.
Ook ik sta op en doe mijn jas aan.
Time to go!

Dankzij de geweldige NarryStoran het tweede stukje.
O wacht, het is al niet meer vandaag (gisteren) maar oke. In ieder geval bedankt vor de leuke reacties?
Zullen we dit keer voor wat kudo's gaan? Let's try! X

Reageer (4)

  • xXLovaticxX

    OMG DEMI! LOVE HER! she saved me too, just love her! x

    1 decennium geleden
  • Hockeygirl

    Come give Horan magic! :P

    1 decennium geleden
  • Multiply

    I love this! And I love Niall ofcourse! And Harry! Okay, just everybody :)

    1 decennium geleden
  • Jeongguk

    hihi yeaaah <3
    loveee it, snel vederr !!! Niall moet snel tot leven komen ^^
    xoxo (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen