Foto bij Dating true love? --- Liam James Payne

Naam Personage: Cathlin Parker.
Leeftijd: 19.
Karakter: Mysterieus en laat niet zomaar mensen in haar persoonlijke ruimte komen.
Welke bekende persoon; Liam James Payne.
Verhaallijn: Cath is een zeer voorzichtig meisje, maar is het zo beu om alleen te zijn waardoor ze beslist om op een datingssite zich in te schrijven. Daar komt ze een James tegen en ze komen direct goed overeen op de chat. Na een paar weken praten via de site beslissen ze in het echt te meeten en komt ze er zo achter dat hij Liam Payne is.

'Cath. Wat ga je nu doen?' 'Ik ben het zo beu Jana. Het is nu al drie jaar geleden dat ik nog een vriendje heb gehad.' 'Lieve schat, je bent gewoon te verlegen. Dat maakt toch niets uit?' 'Jawel! Dat maakt wel uit! Iedere keer als ik ergens kom vragen ze mij of ik een vriendje heb. Als de familie komt ben ik de enige die alleen is.' 'Ik begrijp je wel.' Zegt Jana voor ze me omhelst. 'Maar wat ga je doen? Op de eerste de beste jongen springen?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil het er niet meer over hebben.' Jana knikt en we kijken een paar films. Wanneer ze naar huis vertrekt neem ik een beslissing. Een beetje nerveus zet ik mijn laptop op en verdwijn naar mijn kamer.

Het duurt even voor ik tevreden ben over mijn profiel foto. Zou ik liegen? Of alle vragen eerlijk beantwoorden? Nooit gedacht dat het zo lang zou duren om een profiel aan te maken op "youaremymatch.com". Ik besluit om overal eerlijk te zijn. Wat voor zin heeft het dat ik iemand zou vinden die denkt dat hij mij kent terwijl ik gelogen heb?

Mijn profiel is nog maar een paar minuten geactiveerd wanneer allerlei leuke jongens op mij reageren. Hoe kan het dat al deze knappe mensen single zijn? Wanneer ik enkele seks-aanzoeken krijg raak ik ontmoedigd. Ik wil net mijn profiel verwijderen wanneer een jongen mij aanspreekt en mijn aandacht trekt.

James: Hi, you're from Belgium? I'm coming to Belgium next month with a couple of friends. Could you tell me more about it?
Cath: Hi, yes i'm from Belgium. So nice. What would you like to know?
We praten een hele tijd tot hij zich plots excuseert.
James: I'm so sorry. I did not even asked anything about you. A feel like a real asshole right now...
Ik glimlach.
Cath: I'ts allright. It's better than all of those sex offers.
James: Are you serious? Guys do that? Tell me there names and i kill them.
Opnieuw glimlach ik. Damn James raakt me.
Cath: No, i'm fine but thanks. It's nice to talk to someone normal.
Uren gaan voorbij en uiteindelijk ga ik slapen .

De volgende avond haast ik me naar mijn kamer en hoop dat James er terug is. Gelukkig is dat ook zo.
Dagen gaan voorbij en er is bijna geen dag dat we niet praten.
James: I'm so sorry. I can't come online tomorrow. I will miss you though.
Ik bloos, gelukkig kan hij dat niet zien.
Cath: To bad... I will miss you 2.

Die nacht ga ik met een dubbel gevoel slapen. Ik heb mijn hart opnieuw weggegeven. Aan iemand die ik nog nooit gezien of gehoord heb. Maar het voelt zo goed. De volgende dag praat ik erover met Jana. Ze zegt dat het belangrijk is om hem zo snel mogelijk te zien. Dan is het vreemde eraf en weet je zeker dat je alle twee de waarheid sprak. Ik geef haar gelijk.
Het voelt echt raar om niet met James te chatten, het is een gewoonte geworden.
Voor een reden die mij ook niet echt duidelijk is blijf ik extreem lang op. Om 2.00 krijg ik plots een bericht.
James: You have to give me your number. I've gone crazy today not hearing you.
Opnieuw ben ik blij dat hij me niet kan zien.
Cath: Yeah, i kinda freaked out myself.
Snel stuur ik hem mijn nummer door.
James: One more week and i'm coming to Belgium. Do you wanna be my guide for a day?
Cath: Yeah! I'm already looking forward to that.

Twee weken later is het zover. James komt naar België.
Hij is nog maar net geland of hij stuurt een sms.
Geen idee waarom maar hij wil in een hotel afspreken. Ik sms alles naar Jana door, als ze na een uur nog niets van me gehoord heeft moet ze me bellen. Dat is onze veiligheidsmaatregel. Zij vindt het ook een beetje vreemd dat hij in een hotel wilt afspreken.
In het hotel ligt een sleutel van zijn kamer klaar dus ga ik naar boven.
Zenuwachtig ga ik naar boven. Het penthouse?! Wat doe ik daar? James is toch niet rijk?
Nog zenuwachtiger ga ik naar binnen.
'Please prepare for a big shock.' Hoor ik iemand fluisteren. Ik herken die stem van ergens.
'Yeah. I think.' Fluister ik terug.
'I'm not who i told you. I'm someone else.' Ik zucht. Moest ik daarvoor naar hier komen. Ik draai me om en leg mijn hand op de klink.
'Then i'm leaving.' 'No please, Cath. Let me explain.' Ik zucht nog luider. Hij heeft zijn hand op mijn schouder gelegd en het voelt eigenlijk wel goed.
'I'm sorry, it was my only option.' Fluistert hij. Hij klinkt gebroken.
Voorzichtig draai ik me om en kijk in zijn bruine ogen. Ik ken hem echt.
'L... Liam?' Vraag ik, bang dat ik mezelf iets wijsmaak.
'Yeah. Can you understand now?' Vraagt hij zacht. Ik knik en wandel naar de bank.
Nog geen uur later belt Jana me op. Oeps... helemaal vergeten.
'Cath? Alles oké?'
'Sorry Jana, ik was het helemaal vergeten. James is niet wie hij zei maar het maakt niet uit.'
'Huh? Ik kan niet volgen.'
Ik lach, natuurlijk kan ze niet volgen. 'Zijn echte naam is Liam, nu ja, James is ook zijn naam maar niet zijn voornaam.'
'Cath! Draai niet zo rond de pot.' 'Oké, ik zit nu in een penthouse met Liam van One Direction!'
Ik hoor Jana naar adem happen. 'Wow! Oké, geniet er maar van. Vertel me alles oké?' 'Yep.' Zeg ik snel voor ik ophang.
Van Liam rondleiden in België komt natuurlijk niets. We blijven de hele dag in het penthouse.

Een paar maanden later stelt Liam me officieel voor aan de fans. Nu ja, we laten ons "betrappen". Het klikt super goed met de jongens en ze hebben beloofd mij te beschermen tegen eventuele doodsbedreigingen.
Gelukkig blijven die uit en kan ik genieten van Liam.
Het concert is nog maar net voorbij of hij rent de backstage in, grijpt me langs achter en draait me om.
'I couldn't live without you anymore. I love you so much.' Fluistert hij in mijn oor.
'I love you more.' Fluister ik terug.
Als "beloning" krijg ik een kus op mijn lippen. Al snel verlies ik mezelf in onze passionele kus.
Het is zalig om zijn vriendin te zijn en ik kan hem echt niet meer missen.

Reageer (1)

  • Hood

    Jaja, dit meisje hier is volledig gesmolten! Damn, mijn Liam feelings blijven toch echt wel serieus erg hoor, maar ik weet dat hij gelukkig is met Danielle en dat telt! Toch, stiekem er van dromen mag ook wel eens hé (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen