Bianca Hoogendijk
Mijn schiet naar Marco. Ik haal even mijn wenkbrauwen op,ik vraag haar daar wel later naar als we alleen met zen 2 zijn. Niemand hoeft verder te weten waarom ze zo tegen haar ex vriend Marco deed. Marco was een ontzettende lul en ik ontweek hem ook liever. Ik werd vaak hoer op hakken door hem genoemd en sinds die tijd krijg ik moordnijgingen van die vent. Rustig kijk ik Viktor na en draai ik me terug om naar de andere twee. Ik bijt even op mijn onderlip. Dubeldaten klink zo slecht nog niet maar dat ga ik niet voorleggen. Ik kijk even weg. 'Ik ga me omkleden' Rustig begin ik weg te benen van de twee. In mijn tas zitten altijd extra kleren aangezien ik nogal onhandig ben tegenwoordig. In de dames kleedkamer kleed ik me rustig om. Zodra ik klaar ben been ik terug naar de anderen terug. 'Wat gaan we nu doen?'is mijn vraag uiteindelijk maar even. Ik glimlach kort als teken dat ik alles wel goed vind,wat we ook gaan doen. Mijn blik schiet over het veld naar Viktor. Hij is ontzettend schattig met het jongetje die het ook flink naar zijn zin lijkt te hebben. De bal gaat van de ene naar de andere kant met een simpele voet beweging.


Lasse Schöne:
Ik bekijk de jongen even die wat dom kijkt. Hij sjokt uiteindelijk weg en rustig kijk ik naar het veld waar Viktor inmiddels is gaan lopen voetballen met een jongentje. Viktor is altijd al de enigste van ons team dat goed met kinderen kan opschietten. Vaak maken we daar geintjes over tegen hem. Meestal zijn het grapjes van '-' komt vast door je jonge leeftijd of Viktor krijgt op zijn 20ste zijn eerste kind al '-' Viktor kan er gelukkig wel tegen. De rest van het team is vaak wat stiller,afweziger zou je het zelfs kunnen noemen. En dan hebben we nog de categorie van arrogantie die er zeker weten ook wel is in het team. Mijn blik schiet terug naar Amelia. Ik glimlach even 'Ik vind alles best vandaag' De warmte is niet fijn,onaangenaam zelfs. Ik houd van warmte maar in Nederland is het of te koud of te warm,toch wil ik niet graag weer weg uit Nederland.. ergens had het land mijn hart gestolen wat misschien wel raar klinkt.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen