Amelia van Gaal


Even vind ik het echt niet leuk dat alles nu al in de krant staat, maar ja, ik heb er maar mee te leven. Ik kijk in de blauwe ogen van Lasse. ‘Is goed, lijkt me gezellig!’ Ik kijk richting Bianca, ze kijkt een beetje teleurgesteld, maar dan komt Viktor aangerend. ‘Hoi.’ Zegt hij buiten adem. Ik heb zo geen zin in vrijdag, voor mijn gevoel word ik echt al bejaard. ‘Wat gaan we dan doen? Blijven we hier met zijn vieren eeuwig staan?’ Ik kijk naar Viktor die wat ongemakkelijk tegenover Bianca staat. Er komt een meisje uit ons team naar me toe. ‘Amelia!!’ Ze stopt voor me. ‘Hier heb je een paar kranten en tijdschriften, want je staat overal in!’ Ik pak de stapel aan. ‘En nu?’ Vraag ik aan haar. ‘Nou ja, je kan ze lezen. Nu moet ik helaas gaan, doei!’ Ze rent naar een jongen toe, en als hij zich omdraait val ik bijna flauw. ‘Marco?’ Piep ik. 'Amelia!' Weer mijn naam, wat moeten die mensen vandaag toch van me hebben? Ben komt naar me toe gerend. 'Er vraagt iemand om je nummer, mag ik het geven?' Ik frons. 'Wie is het?' Hij wijst en ik buig voorover om degene te kunnen zien. Het is een speler van Bayern. 'Zeg maar dat als hij het wil hij het sowieso aan mij mag gaan vragen en niet aan jou, en dat ik helaas al een date heb.' Bens mond valt open. 'Jij zegt nee tegen een ontzettend rijke knakker?' Ik zucht. 'Luister Bennie, ik ga niet met iemand daten omdat ik geld wil. En ga weg, opwarmen, aanklooien met Harm of iets.' Ik kijk naar Lasse terwijl hij wegloopt.



Viktor Fisher

'Heb je zin om iets te doen?' Zo, eindelijk is het eruit. Ik kijk naar Amelia die iets zo zacht zegt, dat ik het niet kan horen. Ik draai me weer terug naar Bianca. 'In Amsterdam is vrijdag de jaarmarkt, maar ik begrijp het als je niet kan omdat Amelia jarig is.' Amelia loopt naar ons toe. 'Nee hoor, ga maar, misschien komen er een paar mensen langs maar ik denk het niet, ik vier het niet, en ik hoop zo niet dat Bianca en Jason weer een plannetje aan het maken zijn, net als vorig jaar. Ze hebben toen ik thuiskwam van mijn werk het hele huis versierd en een surprise party gehouden.' Ik lach. 'Hebben jullie dat echt gedaan?' Bianca knikt en ik kijk Lasse aan. 'Maar zoals ik net al zei, van mij mag je haar meenemen, vindt ze vast heel leuk.' Ik kijk Bianca aan en haal mijn wenkbrauwen op.

Reageer (2)

  • BritishBoys

    Nieuwe Abo hierr (:
    Ben een enorme fan van Viktor (flower)
    Super verhaal!

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Superr!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen