:)

Hallo lieve lezertjes,
pfoee wat heb ik er lang niet op gezeten! Sorry maar ik had laatste tijd best druk, en me moeder is er nu niet dus ik moet heel veel in huis houden doen enz,
maar dan weten jullie dat haha,
geniet van extra lang stukje!


___________

Sarah Host.

Ik weet niet wat me bezielde, maar ik zoende Niall in een keer, ik gleed met me hand door zijn nek en voelde dat hij er niet op reageerde en ik brak de kus of zoen of hoe je dit moment wilde noemen af. Ik keek hem even moeilijk aan. 'S.. s-orry' stotterde ik zachtjes en ik sloeg me ogen neer. Ik schaamde me.
Ik kwam voor Harry, en ik zoende met een goede vriend van hem, maar Niall kwam me gewoon heel erg bekend voor, net alsof we eerder al iets hebben gehad. Een lange stilte hing er, Niall zei niets. 'Ik had het niet mogen doen' zei ik zachtjes tegen Niall en ik keek hem aan, hij keek me ook aan en knikte. 'Het is oke' mompelde hij zachtjes en keek naar zijn handen. Een zucht verliet mijn mond. 'Zullen we anders weer verder kijken, of wil je naar huis?' het laatste zei ik zachter en ik keek hem aan.

Het was nog best gezellig geweest in de dierentuin, eigenlijk waren we het gewoon vergeten en gewoon door gegaan met de gezellige dag, ookal had ik er nog vaak over na gedacht. Was ik verliefd op deze leuke Ierse jongen? We zaten in de auto en ik keek hem aan. 'Zullen we het hier anders niet meer over hebben?' vroeg ik zachtjes. Niall knikte en het was weer stil, langzaam stapten we uit de auto en liepen we naar de voordeur, een zucht verliet mijn mond en we liepen naar binnen wanneer Niall de deur had geopend, ik hoorde wat gelach en ik hangde me jas op. Ik en Niall hadden avond eten gegeten bij een restaurant aan de weg wat best lekker was, ik liep de woonkamer in en keek naar de rest die allemaal wat bier in hun handen hadden en wat drank flessen op tafel stonden. 'Hey' zei ik voorzichtig en ik ging op de bank naast Harry zitten die me aan keek en toen weer weg, ik keek even naar de flessen. 'Sarah wil je ook?' vroeg Liam die algelijk een borrel glaasje pakte en een drankfles in zijn handen had, ik wilde nee antwoorden maar zag al dat hij hem voor me neus hielt. Ik glimlachte zwakjes naar hem en pakte hem over. 'Dankje' zei ik en nam er een slokje van, een branderig gevoel voelde ik in me keel en ik nam hem in een keer achterover. Ik zette het glaasje voor me neer en keek weer naar Harry die een slokje van zijn bier nam terwijl hij voor zich uit staarde.

Harry Styles.


Het was al later op de avond en bijna iedereen was wel ver heen, zelfs Sarah. Ik was zelf een beetje aangeschoten maar meer niet. Ik stond op en keek Sarah aan. En trok haar van de bank af. 'Ga je mee?' mompelde ik zachtjes en keek haar aan. Ze knikte en glimlachte naar me. Ik liep naar boven toe met onze handen in elkaar. Ik liep mijn kamer in en plofte neer op mijn bed en zag dat ze naast me plofte. 'Was het leuk vanmiddag?' vroeg ik aan haar en keek haar in haar ogen aan die best raar stonden. Ze glimlachte en knikte. 'Ja, alleen.. ik miste jou wel hoor' zei ze zachtjes en ze sloeg haar ogen neer. Ja natuurlijk mij missen. Ik knikte 'oke' ik glimlachte weer naar haar en bleef haar aan kijken en zag dat onze ogen contact maakten, voorzichtig voelde ik me naar haar toe gaan en drukte ik zachtjes mijn lippen op die van haar. Een rilling ging er door me heen, dit had ik al lang niet meer gedaan met haar, onze lippen samen had ik allang niet meer gevoeld. Voorzichtig zoende ik haar, het verbaasde me dat ze me niet weg drukte. Ik sloeg me armen rond haar middel en trok haar op me schoot. Ik voelde hoe ze haar armen rond me nek legde en me voorzichtig zoende, ik gleed met me tong langs haar lippen en ik voelde al gelijk antwoord toen ik haar tong voelde, onze tongen begonnen een spelletje die ik zelf langzaam wat opvoerde. Eigenlijk ging het over op een ruwe zoen en duwde ze me iets achterover, ik voelde hoe haar handen over me borstkast gleden en dat onze zoen stopte. Ik keek haar aan en ze keek me wat geschrokken aan. 'Harry' zei ze zachtjes en ze bleef me geschrokken maar toch opgewonden van net aan kijken. 'Wat' zei ik zacht en kwam weer overeind met haar op me schoot en beet zacht op me lip. 'Sorry.. dit was nogal.. ' zei ze zacht. 'Te vroeg?' zei ik en keek haar aan. Ze knikte en stond op. 'Slaap lekker' mompelde ze en schonk me een zielig glimlachje en ze liep de deur uit.

____

Ik hoop dat jullie het een leuk stukje vonden! :)

Reactie?

Reageer (5)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx(H)

    1 decennium geleden
  • ImagineDragons

    Ze moet zich echt weer alles herrineren ja!
    Maar snel verder, was weer een awesome stukje! '

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    oooh, ze moet echt heeeel snel alles weer herinneren!
    Ik vind haar leuker bij Hazza dan bij Niall eerlijk gezegd ;$
    Doe maar rustig aan,
    schrijf maar zo snel je weer tijd hebt! <3

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Geef niet,
    Leuk stukje.
    Please snel verder....<33

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Geef niet,
    Leuk stukje.
    Please snel verder....<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen