Foto bij Choice 162

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Reinlicious

    Nou, ik vind ze gewoon niet bij elkaar passen.. Perrie is een schat, zayn is een schat, alleen ze passen qwua karakters niet bij elkaar ( vind ik).
    MAAR ALS ZAYN GELUKKIG IS, BEN IK DAT OOK. #TeamZetrie

    1 decennium geleden
  • Lydje3

    ik vind Zerrie echt geweldig!! Als hij gelukkig is vind ik het allemaal goed :)

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    ik vind zayn en perrie apart echt 2 schatten, dus waarom mogen ze niet samen schatten zijn? ik vind hun echt super leuk samen!
    en misschien passen ze niet echt bij elkaar qua karakter of uiterlijk of wat dan ook, maar ze zeggen juist dat tegen polen elkaar aantrekken toch?
    snellverderr<3

    1 decennium geleden
  • PrettyGirlS

    Ik heb der eigenlijk altijd niet zó héél erg gemogen :X (ook voordat ze officieel wat met zayn kreeg)
    maarjhaa.....maar niet dat ik haar 'haat' ofzo ( ik vind wel dat ze fk mooi kan zingen ) :)

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Hmm we hebben het op tumblr in een groep hier nog over gehad deze ochtend en basically hadden we allemaal dezelfde mening. Perrie is een schat, maar het is wat irritant dat ze altijd ''Zayn Malik from One Direction'' zegt en ze hem amper aanspreekt in interviews met gewoon ''Zayn'' en we waren het ook allemaal eens dat ze niet echt samen passen, qua karakter vooral.
    maar wie zijn wij om te oordelen over een relatie tussen twee mensen die we niet persoonlijk kennen?
    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen