Bianca Hoogendijk:
Rustig kijk ik even weg. Uiteindelijk kijk ik terug naar Viktor en knik ik. 'Oke',leuk' grijns ik naar hem uit. Ergens ben ik bang voor het hele paparazzi gedeelte maar vroeg of laat moet ik daar toch aan wennen. Ik glimlach even weer. Ik heb er wel behoorlijke zin in om eerlijk te zijn. 'Ik wil graag afsluiten' Ik kijk even op en knik. Ik begin als eerste te lopen en rustig duw ik mijn sporttas beter op mijn schouder. Ik waggelde wat ongemakkelijk door. Mijn blik wierp ik even achter me om te zien of de anderen ook kwamen. Ik glimlachte vlug naar Lasse Schöne die er wel liep. Ik stopte met lopen zodra het me beter leek om even te wachten op de anderen. Ik keek even weer naar Lasse die rustig bij me bleef staan. 'Vind Amelia rozen mooi?' 'Ja,maar ze vind kikkerdril ook geweldig' Lasse haalde zijn wenkbrauw op en lachend wapperde ik met mijn vrije hand dat het gewoon een stomme grap was.


Lasse Schöne.
We werden uiteindelijk een soort van weggejaagd. Ik liep achter Bianca aan die wel wat haast leek te hebben. Ik ging rustig bij haar staan en keek haar even lief aan. 'Vind Amelia rozen mooi?' Bianca knikte 'En kikkerdril' Ik keek even vaag. Ze greens even vlug even keek weg. Ik begreep dat het wel een grapje was. Ik keek op zodra Viktor en Amelia aankwamen gelopen. Ik gaf een kort knikje. 'Zullen we dan maar gaan?' Viktor reed met mij mee omdat ik toch langs zijn studentenhuis kwam en om die arme jongen nu te laten lopen vond ik niet alleen zielig maar ook nog eens erg gemeen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen