Foto bij 98.

FRIDAY 28 FEBRUARY

Elena Johnson

'Bedankt voor het geweldige werk Lou. Tot de volgende keer.' Louis hielp Lou de deur uit en draaide zich toen naar mij om. 'Je ziet er prachtig uit,' complimenteerde hij me. Ik glimlachte en liep naar hem toe. 'Ik kan hetzelfde over jou zeggen, handsome.' Hij legde zijn handen op mijn heupen en trok me tegen hem aan. 'Zolang iedereen maar weet dat deze prachtige vrouw bij mij hoort,' grinnikte hij voor hij zijn lippen op die van mij drukte. We werden echter gestoord door de deurbel. Louis liet me los en opende de deur met een zwaai. Daar stond Harry, in pak. 'Hey,' begroette ik hem vrolijk. Ik drukte een kus op zijn wang en liet hem binnen. 'Mag ik zeggen dat je er prachtig uitziet?' vroeg hij met een brede grijns. 'Lou is net weg, Harry,' lachte Louis. 'Maar dat zwart is zo sexy en het spijkerjasje maakt het weer enorm onschuldig. Ik denk dat Lou hier echt goed heeft gehandeld. Dit is precies hoe iedereen jou ziet. Schattig, maar toch ook stoer.' 'Ja, dat is genoeg, Harry,' lachte Louis. Hij pakte mijn hand vast en gaf er een klein kneepje in. 'Gaan jullie mee, de limousine staat te wachten.' Ik pakte mijn tasje van de tafel en liep samen met Louis achter Harry aan naar buiten. Vandaag was de 'première' van hun nieuwe album, waar ik aan mee had geholpen. Nate was bij Melissa, de oppas, dus we konden gewoon een avond genieten met z'n tweeën. Buiten stond inderdaad een prachtige limousine op ons te wachten. Binnenin kreeg ik meteen een glas champagne aangeboden van Liam en werd ik uitgebreid begroet door Lissa. Even later stopten we al voor het huis van Niall en Zayn. 'Mag ik ze halen?' vroeg ik. Zonder enige twijfel werd ik door Harry naar buiten gewerkt. 'Loser,' lachte ik voor ik naar de voordeur liep. Enkele tellen later deed Niall de deur al open. 'Hi lovely,' begroette Niall me voor hij me een uitgebreide knuffel gaf. 'Hi lekkerding,' grinnikte ik terug. 'Zayn staat zeker nog voor de spiegel?' vroeg ik lachend. 'Ja, hij komt zo wel, hoop ik...' 'Laat mij maar,' zei ik terwijl ik langs Niall af naar binnen glipte en naar boven liep. Daar vond ik Zayn inderdaad voor de spiegel in de badkamer. 'Hi Zaynie,' begroette ik hem. Hij keek verbaasd op. 'Wat doe jij hier?' 'Nou, iedereen is op jou aan het wachten, dus ik dacht ik kom even checken hoe je haar zit,' zei ik. Ik reikte mijn hand uit en legde een plukje goed. 'Nou, het zit perfect en stiekem denk ik dat Niall je zelfs leuker vind als je haar door de war zit, maar dat durf ik zo niet te zeggen. Anyway, ze wachten op je,' grinnikte ik. 'Hoe doe je dat toch?' vroeg Zayn me. 'Doe wat?' 'Gewoon, zo zijn, iedereen zo om je vinger kunnen winden?' 'Heel veel acteerlessen. Nou, wegwezen voor ik je een trap verkoop. En deze hakken doen pijn,' waarschuwde ik hem lachend. Het werkte, wat Zayn verliet eindelijk de badkamer en ik liep achter hem aan naar beneden, waar Niall nog steeds aan het wachten was. 'Hi beautiful,' zei Zayn en hij drukte een kus op Nialls lippen. Niall ogen begonnen te stralen. Ik kuchte een keer nadrukkelijk, waardoor Zayn Nialls hand pakte en hem mee naar buiten nam. Ik trok de voordeur achter me dicht en klom terug de limousine in. 'Let's go!'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen