Amelia van Gaal

Ik kijk naar buiten. Ik ben inmiddels weer helemaal opgefrist en ik heb een chique outfit aan. Ik heb geen idee wat we gaan doen, maar ergens hoop ik niet dat het iets met voetbal is want dat gaat nooit lukken op deze enorme hakken. De bel gaat en ik loop naar de deur. Ik doe open en ik zie Lasse met een bos rode rozen voor de deur staan. ‘Hey! Kom binnen.’ Ik doe een stap opzij zodat hij naar binnen kan lopen. Hij geeft me de bos rozen en ik glimlach. ‘Bedankt, ik vind ze erg mooi. Ik pak even een vaasje en daar doe ik wat water in, dan gaan ze niet zo snel dood.’ Ik grinnik en pak een vaas uit een kast. Ik zet de bloemen erin en kijk Lasse aan. ‘Wat was je van plan te gaan doen? Want als het iets is zoals voetbal kleed ik me even snel om.’ Hij komt wat dichterbij en ik voel dat mijn wangen wat rood worden, gaat hij doen wat ik denk dat hij gaat doen? Zijn voorhoofd komt tegen het mijne aan en mijn adem blijft in mijn keel steken. ‘Ik vind je leuk.’ Fluister ik bijna onhoorbaar. Voor ik het weet raken zijn lippen de mijne.

Viktor Fisher

‘Wil je misschien samen een terrasje opzoeken, nu het zulk lekker weer is?’ Vraag ik aan Bianca. Ze knikt en we lopen samen door de stad die Amsterdam heet. ‘Hier?’ Vraag ik terwijl ik knik naar een terrasje, waar het stervensdruk is. We hebben geen andere keus, alle terrasjes zijn druk. We gaan zitten en ik bestel een cola, omdat we niet te vaak alcohol mogen hebben. ‘Dus, ik heb misschien een leuk idee, tenminste, als Amelia en Lasse het ook leuk vinden..’ Ik zie haar glimlachen. ‘Ik heb namelijk een vakantiehuisje in Italie en misschien is het leuk om daar met zijn viertjes heen te gaan. Haar glimlach wordt groter en ik wacht geduldig op haar antwoord.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen