Bianca Hoogendijk
Ik kijk Viktor even aan. Ik knik meteen. 'Leuk idee,ik doe wel mee' is mijn glimlachende reactie. Ik ga beter op de stoel zitten en draai me even om naar wat andere mensen die ons aanzitten te staren. Ik glimlach even naar ze en draai me terug naar Viktor. 'Leuk al die mensen die me letterlijk aan willen vliegen' Ik glimlach even weer en pak rustig mijn drankje beet. 'Leuk' is nogmaals mijn reactie even. Ik neem een slok van mijn drinken. Ik zet mijn glas weer neer. De zon is eindelijk terug en schijnt dan ook weer vol op mijn gezicht waardoor ik mijn ogen even dichtknijp. Ik ben gek op de zon alhoewel ik de kou ook niet egt erg had gevonden. Ik draai mijn rug naar de zon en kijk Viktor weer aan. 'Wanneer moeten jullie weer voetballen?' Ik moet toch ergens het gesprek mee beginnen en ondanks dat voetbal nu niet egt een goed beginsel is..kan ik het altijd proberen. Ik leun op mijn ellenbogen op tafel en kijk Viktor aan. Ik bekijk zijn gezicht. Viktor's tanden zijn uitzonderlijk wit en ergens vraag ik me af of hij daar meer dan een uur per dag voor de spiegel staat te poetsen. Ik schud de gedachte uit mijn hoofd en bekijk zijn gezicht verder. 'Je bent ontzettend knap'vliegt er ineens tussen mijn lippen vandaan. Mijn gezicht die vermoeddelijk al rood is loopt nu nog roder aan. Stomme zet.



Lasse Schöne
Ik kus haar lippen teder. Rustig stop ik de kus. Ik laat mijn hoofd tegen het hare leunen en open mijn ogen. Ik kijk haar aan en glimlach naar haar. 'Je bent zo mooi'fluister ik zachtjes uit. Met mijn wijsvinger en mijn middelvinger streel ik haar wang en daarna haar kaak. 'Zou je mijn vriendin willen worden?'fluister ik zachtjes tegen haar uit. Ik blijf haar wang strelen met mijn vingers en duw nogmaals zacht een kusje op haar lippen. 'Ik ben verliefd op je..sinds de eerste dag dat ik je zag' Mijn handen gleden naar haar schouders. Ik blijf haar doordringend aankijken zodat ze kan zien dat ik het meen en dat het geen domme grap is. Ik duw een pluk losgeraakt haar achter haar oor .

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen