Foto bij • 3 Jessica Carter

Ik liep de keuken binnen en zag dat Allison al aan het eten was, we zouden over een uurtje naar de Primark vertrekken en daar zouden we dan Zoë en Louise zien, en dan gingen we na het shoppen nog samen eten. " Good morning" zei ik, " good morning," " did you sleep well?" vroeg ik, ze knikte. na het ontbijt ging ik douchen, en trok een leuk outfit aan. Deed mijn make-up en toen waren we klaar om te gaan. Ik pakte mijn autosleutels en liep samen met Allison naar onze auto, het was geen grote auto, maar hij was perfect voor ons. We gingen nog langs Katerina, " Kat, hurry up. " riepen we naar haar, omdat ze echt altijd te laat kwam, " Yeah, Yeah I'm coming" zei ze, ze sloot haastig de deur. We gaven haar een knuffel en toen konden we gaan. We zaten in de auto en zongen keihard mee met de radio. Ik hou van zingen, en de meeste mensen worden gek van me omdat ik bijna 24 uur , 7 dagen per week zing, maar het boeit me niet zoveel. Toen ik de parkeerplaats van de Primark opreed, zag ik Louise en Zoë ook aan komen rijden. Ik parkeerde mijn auto en we stapte uit.

" Jessi" riep Louise, en ik rende op haar af en Louise op mij, en ik gaf haar een hele dikke knuffel. " Omg, haven't seen you in ages," zei ik, " Yeah," zei ze, en begroette toen de andere 2 meiden waarna, ze terug liep naar hun auto om Darcy uit haar kinder stoeltje te halen, " Darcy, " zei ik met ee hoge stem, en haar grote blauwe ogen keken me groot aan. " she got more beautiful" zei ik vrolijk, Ik gaf Zoë een knuffel, en toen konden we naar binnen. We liepen langs een hele hoop rekken, toen ik Louise tegen haarzelf hoorde praten, dus waarschijnlijk een vlog. Ik keek om, om te kijken of het echt zo was, en dat was zo, maar ik kreeg ook meteen een camera op mijn gezicht, " ow hey, " zei ik. " I just said to them, you have the most beautiful phone case ever, " zei Zoë, ik pakte mijn telefoon, en gaf hem aan Zoë zodat ze hem kon laten zien, het was een one direction hoesje, we waren nogal directioners met z'n 5en, en Alfie ook, wat echt grappig is.

" Oehh, Jessica, has a text from Finn" zei Zoë lachend, en keek me grijnzend aan. Ze gaf mijn telefoon terug, en zag de melding van een sms'je. " Oehh tell us, what did he say" zei Katerina enthousiast, en ze keken met allemaal met puppy ogen aan, inclusief Darcy omdat ze haar moeder na deed. " I don't know what he said, because I didn't read it, " zei ik grinnikend, ik opende het sms'je " it says, Hey Jess, it was nice meeting you yesterday, maybe we can hang out x Finn" "Oehhh, Finn want's a datewith you" zei Allison, " He's into you, " zei Louise enthousiast. " Let's go on shopping," zei ik, proberend naar een ander onderwerp te gaan, Gelukkig had Louise haar camera uit gezet nadat ze mijn hoesje had laten zien.

" what are you going to answer?" vroeg Allison, " I don't know," zei ik, en deed mijn telefoon weer terug in mijn zak, " Come on, he's cute " zei Allison. " Come, we'll take about this later, let's go shopping" zei ik, en ze namen daar vrede mee, dus uiteindelijk kwamen we in totaal 12 tassen de Primark uit. We dropte onze tassen in de auto, en liepen naar een gezellig restaurant in de buurt. Ik duwde Darcy's buggy. " So, are you going on a date with him?," zei Zoë, " Maybe, he seems cool" zei ik, " and he has beautiful eyes" zei ik, " than Answer him," Riep Allison toen lachend. " You guys are so obsessed," zei ik lachend. Ik had hem geantwoord dat het me een leuk idee leek. Nadat we heerlijk gegeten hadden, liepen we terug naar de auto en namen toen afscheid waarschijnlijk zou ik ze pas na een tijdje weer zien, en toen begonnen we weer aan onze tour naar huis, ik kon niet te laat gaan slapen want ik moet morgen werken, en dan zou ik die middag naar Sam gaan die bij Alfie was, om dus de 3L rainbow milk challenge te gaan doen, ja mijn leven was best druk, daarom was ik ook gestopt met mijn studie.


sorry dat het so lang duurde ;$,
heb er geen excuus voor, dus hoop dat jullie het me ergeven
en 7 abo's daar ben ik echt blij mee ;D
mjaa byeeee sweeties

xx

Reageer (1)

  • Sketch

    Awwwie Finny <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen