Foto bij Choice 169

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (40)

  • Suusx

    O mijn god zatecht te janken ! Het is echt zo'n mooi verhaal xx please schrijf verder..
    <3 alvast thanxxx

    1 decennium geleden
  • Sailgirlxxx

    Schrijven jij! Je hebt al 100 kudo's!!

    1 decennium geleden
  • HazzaBear42

    ggoo louis!!!!

    1 decennium geleden
  • Rowbowie

    Wow wow wow WOW!! Ik heb blijkbaar te lang niet gelezen. Wtf, Aaron dood? Noway! Dat mag niet! Hij is een aardige dude!
    Ik bekijk het gewoon van de positieve kant met dat schot. Misschien verzette iemand zich wel terwijl Aaron met Juliet aan het bellen was en is diegene vermoord! OF! De terrorist is vermoord door een stiekeme aanval en er blijkt een piloot als passagier aanwezig te zijn en die laat het vliegtuig veilig landen! Hoppa! Problem solved en Aaron blijft leven!!
    Sorry, maar op dit moment denk ik toch stiekem: schijt voor Louis. Kijk hoeveel Juliet om Aaron geeft.
    Snel verder met schrijven jij! Of ik ga terroristje bij jou huis spelen! (Ps. Zeg wel ff waar je woont dan. Adres en stuff in prive bericht ;)

    Kidding, I Love You!

    1 decennium geleden
  • Diamondme

    omg.. ik zit hier met tranen in mijn ogen... That ain't cool you know, ain't cool..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen