Amelia van Gaal
'Euh ja, hoezo, wil je het hebben?' Ik kijk Bianca aan die zojuist gevraagd heeft of ik het nummer van Marco nog heb. Natuurlijk merkt de pers ons op, net als Lasse een kusje op mijn wang geeft worden er foto's gemaakt. Bianca begint het nummer op te zoeken in mijn telefoon en besluit het te bellen. 'Waar ben je in godsnaam mee bezig?' Even later kijk ik Viktor aan als Bianca zegt dat ze gelukkig nog geen relatie heeft, al zweer ik het je dat ze een zwak heeft voor Viktor. 'Heb ik dan toch eindelijk een goed idee?' Ik grinnik en Lasse legt zijn arm over mijn schouder, zodat ik met mijn hoofd tegen zijn borst aanleun. 'Ik heb op de middelbare Italiaans gedaan als extra vak. Ik ben cum laude geslaagd.' Viktor knikt. 'Over opscheppen gesproken.' Ik grijn zelfingenomen en kijk naar de blauwe ogen van Lasse, ik weet het zeker, ik ben tot over mijn oren verliefd op deze man. 'Maar even serieus, wanneer wil je naar Italie gaan?'

Viktor Fischer

'Wat dachten jullie ervan als we morgenavond gaan rijden? We passen gemakkelijk in een auto, jij en Bianca achterin, de mannen voorin.' Ik geef een knipoog naar Bianca. 'Of moeten jullie nog werken? Ze schudden beiden van nee. 'Als Bianca moet werken moet ik ook werken en andersom.' Zegt Amelia. 'Mooi, dus iedereen kan?' Ze knikken. 'Dan vertrekken we morgen om half acht, richting Toscane.' Ik neem een slok van mijn Cola Light en glimlach.

Reageer (2)

  • goldengirl12

    Idd ja ik ook=p

    9 jaar geleden
  • Yestherday

    Leuk<3
    En ik ga gewoon stiekem mee in de kofferbak haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen