Foto bij I want to feel what many others do feel

Lezen!!!

Er waren wat dagen verstreken. En er is veel gebeurt. Fleur in de bak. Jan probeerde te ontsnappen maar dat mislukte. En je probeerde om vergivenis te vragen aan de politie.
Er zijn 3 dagen voorbij gegaan maar nog geen antwoord van de politie. Waarom moet mijn leven nou zo gaan?! Denk je bij je zelf. Het is niet eerlijk. Ik wil voelen wat de andere gelukkige mensen voelen. Liefde. Iemand die echt van je houd en in alle tijden achter je staat. Dan gaan de telefoon. Je neemt op. "Hallo?" "Ja is Sindy er? " "Ehh waarom en met wie spreek ik?" "Ow sorry u spreekt met de politie, en ik heb een brief van Sindy ontvangen en ik wil het er graag met haar daar over hebben. Kan dat?" "Ik zal haar even roepen" Je slikt en zegt dan. : "Hallo met SIndy?!" "Sindy we hebben besloten je te geloven. Je hebt wel in een keer je levensverhaal aan ons geschreven. Dat was wel heftig. We waren natuurlijk wel op de hoogte gehouden met deze zaak maar we wisten niet alles. Daarom hadden we wel even de tijd nodig om het te verwerken en tot een goede colclusie te komen. En we hebben besloten om je een clean dossier te geven. Je zal gezuiverd worden. Helemaal leeg. Je kunt een nieuw leven brouwen! De poorten staat voor je open. Pak je kans en ga leven!!!!!" Wat is dit nou voor een gezanik denk je. Ze zit nog een beetje verder te lullen over het leven. Als ze ophangt kom je tot je eind antwoord. Je kan opnieuw beginnen. Je bent blij. Nieuwe school, nieuwe stad, nieuw dossier. Het leven wacht op mij!!! Je bent dol gelukkig. Misschien dat dan er wel een moment komt dat je echte liefde leert zien. Daar heb je altijd al op gehoopt. Je wordt volgende maand 16. Dus dan heb je wat te vieren, maar dat kan niet zonder vrienden. Op je nieuwe school zal alles beter worden. Je kan het niet vaak genoeg zeggen. Morgen schoolspullen kopen en dinsdag eerste schooldag.




--> Vervolg!!!(hoera)

Reageer (2)

  • daredreaming

    oehh leuk voor haar!
    eigenlijk best heftig wat ze allemaal heeft meegemaakt:S

    x

    1 decennium geleden
  • nerveus

    Ik ga snel verder lezen. Nu kan ik in een keer doorlezen. (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen