Deel eenendertig

Lilly;

Die namiddag hadden we alle voorbereidingen getroffen voor Jamies eerste verjaardagsfeestje. Vanavond doen we het feestje, ook al verjaart ze pas morgen. Iris is met een vriendin van school naar de stad, papa is werken, mama zit bij de buurvrouw met Jamie en Lizzy, Lukas bleef gister bij een vriendje slapen en komt vanavond pas weer thuis voor het feestje en Wouter… Geen idee waar die gast uithing. Waarschijnlijk in een of ander kraakpand. Ik zit op mijn kamer wat te tekenen, en toen kwam Stef met alleen een boxer mijn slaapkamer binnen. “De douche is vrij, hé, voor de liefhebbers” zei hij grijnzend terwijl hij met een handdoek zijn haar droogde. Hij legde de handdoek in zijn nek en gaf me een knipoog waar elk meisje van zou móéten blozen. Ik dus ook. Hij liep naar me toe, legde mijn gezicht in zijn handen en begon me met veel liefde en passie te kussen. Ik kuste terug en hij trok me dichter tegen zich aan. Mijn handen woelden door zijn prachtige bruine krullen en zijn armen sloten zich om mijn middel. Ik glimlachte, ik was gelukkig. Hij stopte met kussen, gaf me een kus op mijn voorhoofd en hij sloot me op in zijn armen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borstkas en sloot met een verliefde zucht mijn ogen.
“Ik hou van je,” zei ik, met mijn ogen nog steeds gesloten.
“Ik ook van jou liefje, ik ook van jou,” antwoordde hij, en hij kuste mijn kruin.

Reageer (8)

  • Brainless

    ahhh, ze zijn zoo lief saampjes!!
    Snel verder gaan!
    Xx. Mich

    1 decennium geleden
  • ariya

    super!!
    snel verder
    X

    1 decennium geleden
  • ParkingEXIT

    Omgg das een beetje perfectie loekaa ;D

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Kei lief, echt schattig gewoon weg. En je weet ik vind niet snel iets schattig xD
    SnelVerder

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    Whaha, Lies, ik dacht precies hetzelfde :'D

    Was wel heeeeeel cuteriig <3
    Snel verder, Loekaaa <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen