Foto bij ~Amy Green~

I'm back Panda's eindelijk ik miste jullie nu kan ik verder schrijven ginder had ik ideën voor 3 nieuwe verhalen dus na Speak begin ik aan 2 want ik heb besloten mijn reis van Italië in een verhaal te gieten met One Direction. ;D yaaay. Ik ben zo blij dat ik terug ben nu hier is jullie stukje :D

Ik werd wakker in een donkere kamer. Waar was ik nu weer. Ik voelde dat er iemand naast me lag. Ik voelde op de tast naar zijn gezicht en voelde een heleboel krullen. Ja Harry. Ik grinnikte om mijn gedachten. 'Amy?' Vroeg hij met zijn sexy ochtendstem. 'Ja, sorry ik wou je niet wakker maken.' Fluisterde ik. 'Is niks.' Zei hij en hij ging recht zitten. 'Hoe laat is het?' Vroeg ik stil. '2 uur s'nachts.' Zei hij. 'Ik ben niet meer moe.'
'Nee, hoe zou dat komen?' Zei hij lachend. Ik gaf hem een stomp tegen zijn arm. 'Ik ga even naar buiten.' Zei ik en stond recht ik viel over iets. Ik zuchtte. Typisch ik. Ik voelde al snel een paar sterke armen rond mijn middel. 'Gaat het?' Zijn adem streek over mijn gezicht. Ik kreeg er een aangename rilling van. We stonden recht. Hij liet zijn ene hand op mijn middel liggen en zo liepen we stilletjes naar buiten want de andere sliepen nog. Ik ging op het gras zitten en Harry kwam naast mij zitten. 'Het is een mooie nacht.' Zei ik. Hij knikte en keek gefascineerd naar de sterren. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij trok me dichter bij hem. 'Ik heb je gisteren nog iets horen zeggen.' Mompelde ik. Misschien verpeste ik dit moment maar ik moest het weten. Ik zag hem bedrukt naar voor kijken en slikken. 'Meende je dat?' Vroeg ik terwijl ik met mijn vingers zijn gezicht naar mij draaide. Hij knikte zachtjes. 'Ik weet het, het zal waarschijnlijk niks worden want ik heb je gekw...' Verder kon hij niet komen want ik drukte zachtjes mijn lippen op de zijne. Hij leek eerst in schok maar daarna kuste hij terug. Toen ik de kus verbrak keek hij me met glinsterende oogjes aan. 'Ik hou ook van jou, Hazz.' Fluisterde ik. Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht en drukte zijn lippen terug op die van mij. Toen hij de kus onderbrak keken we in elkaars ogen en na een tijdje gingen we terug naar binnen. Dit kon echt niet beter worden. I was in love..

Reageer (3)

  • LoveStylesx

    OHMYCARROTS! IK HEB DIT VERHAAL IN 1X GELEZEN TOT HIER, IK HEB GEJANKT (GEEN GRAPJE) EN NU BEN IK OP EEN PERFECT MOMENT HAHA.. HET IS ZOOW SGATTIG EN JE SCHRIJFT ZO GOED EN SCHRIJF ALSJEBLIEFT VERDER EN JE HEBT OOK EEN FREAKING NIEUWE ABO! (H) WANT DIT VERHAAL ZOU IK NIET WILLEN MISSEN! :D
    XPANDA

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Ohhnnnn Schatteeeuggg! :D

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    cute!!!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen