Foto bij Clean start!!!!!!

Lees lees lees!!!!

Het is maandag. Je moet schoolspullen kopen vor je nieuwe school. Door alle omstandig heden ben je 9 maanden niet naar school geweest. Eerst je pa weg, toen dat ongeval met je moeder, jij een paar maanden weg, met Fleur!!! Zoveel gebeurt. Dus je moet dat jaar weer opnieuw doen. Daar heb je geen problemen mee hoor. Je wilt juist een nieuwe start maken. Maar nu weer terug naar de winkel. Je loopt de V&D in en rent naar boven. Bij de laatste tree glijd je uit en val op je mond! Auw. Iedereen kijkt je aan en lacht. Behalve één Jongen. Je schat hem 17 jaar. Hij steekt zijn hand naar jou uit. Hij is knap. Hij ziet er superlief, schattig, aardig, Knap en nog veel meer van die dingen uit. Je pakt zijn hand en hij trekt je omhoog. Je kijkt recht in zijn ogen. Je krijgt een raar gevoel in je buik. Zullen dat de vlinders zijn waar iedereen het altijd over heeft?! "Haai ik ben Milan. En met wie heb ik het genoegen?" Hij lacht je lief aan. "Sindy!" Je kijkt hem aan. "Nou het was leuk je te ontmoeten." Hij laat je hand los en loopt naar beneden. Hij draait zicht nog één keer om en zegt lachend: " En ren voortaan niet zomaar de trap op" En hij is weg. Je loopt door naar de schoolspullen. Je koopt een MR.Bean agenda. Omdat je hem wel grappig vind. En een hele leuke etui. Pennen potloden en dat soort benodigdheden. Als je alles hebt reken je af. Je pint en loopt dan weer naar buiten. Wat was hij knap. Komt mijn onhandigheid toch nog eens van pas:D Je loopt nog een beetje door de stad en koopt wat leuke topjes. Het wordt immers zomer binnen kort. Je gaat naar huis en pakt je tas in. Je gaat avond eten en douchen. Vroeg naar bed. Morgen weer mijn eerste schooldag.:)

Reageer (2)

  • daredreaming

    oeehh, Milan!(H)

    :P

    1 decennium geleden
  • nerveus

    Leuke ontmoeting met Milan! Wahahahaha, ze heeft gelijk dat ze die mister bean agenda gaat kopen! :D Snel verder(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen