Foto bij Tringgggggg!!!! Rot wekker!

Hahah lezen!!!:D

Half 6. Tringggggg. De wekker gaat. Je had je voornomen om vroeg op te staan en om je om tekleden. Na een klein uurtje bent je helemaal klaar. Je ziet er echt prachtig uit. Je haar is mooi zacht en glanzend blond. En lang. Je ogen zijn mooi opgemaakt. Lippen gestift en je nieuwe kleren aan. Je bent er helemaal klaar voor. Om half 8 wek je je moeder. Je eerste les uur begint pas om kwart voor 9. Je gaat om kwart over 8 weg ongeveer. Met de auto. Want met je fiets weet je niet hoe. Het is 15 min rijden. Je Zoekt je kluisje op en vraagt waar je lokaal is. De bel gaat. Je loopt als eerste het lokaal in. Daar zit je mentor al. Het is een aardige vrouw die wel gevoel voor mode heeft. Je lacht je vriendelijk toe. Je regelt nog wat dingentjes en gaat dan zitten waar het je aangewezen wordt. De andere leerlingen lopen langzaam de klas in. De tweede bel gaat en de deur sluit. Als jullie net zijn begonnen met het mentoor uur ( je moest jezelf voorstellen aan de klas) Komt er iemand binnen. Je kan het niet geloven (je zit alleen) Maar het is Milan. Uit de V&D! Hij komt naast je zitten. Eerst heeft hij niet door wie je bent maar als hij zijn gezicht omdraait kijkt hij je recht in je ogen aan. Je voelt ze weer vladderen. "Haai" Zeg je tegen hem. Hij zegt ook hallo. Jullie beginnen met de les. Ze heeft jullie een boekje gegeven waar je dingen moet invullen. Milan fluisterd naar je: "Hee pstt, ik had je niet hier verwacht, maar ik dacht dat ik je nooit meer zal zien. Maar je zit nu gewoon bij ij in de klas!" Je word rood en warm. Zo wel vanbinne als buiten. "Dan ken ik tenminste iemand in deze klas."Zeg je maar. "Ik laat je in de pauze het gebouw zien! En dan kunnen we gezellig wat eten met zijn twee!" "Dat lijkt me een goed plan!" Je voelt je helemaal blij. Dit is echt je geluksdag. De bel gaat. Het tweede uur. Hierna pauze met Milan!!!!

Reageer (1)

  • nerveus

    Romantisch! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen