Amelia van Gaal

Ik heb het te warm en loop naar binnen toe. Daar drink ik een glas water en ik laat me vallen op de bank. Ik hoop niet dat ik net nu op vakantie ziek moet worden, ik zit daar namelijk niet echt op te wachten. Ik denk aan de clubs, zal ik maar gewoon in Nederland blijven? Aan de andere kant vind ik het ook zielig voor Bianca, maar misschien kan zij wel een baan bij Ajax krijgen, of een contract? Vast wel, ze is een goede speelster en ze heeft veel kwaliteiten. Ik leg mijn hoofd op de rugleuning en zucht, ik voel me verschrikkelijk. Er komt een hevige pijn in mijn buik opzetten en ik besluit maar een warme douche te nemen. Onder de douche wordt de pijn zo erg dat ik moet gaan zitten. Snel fris ik me op en doe wat makkelijke kleding aan en ik kijk wat televisie. Echt concentreren kan ik me niet echt, en uiteindelijk ben ik gelukkig in slaap gevallen. Als ik wakker word zit Lasse naast me op bed. Hij vraagt me wat er is.

Viktor Fischer

Ik lig nog steeds naast Bianca, Lasse en Amelia zijn beiden al vertrokken, Amelia begon hier op het gras bijna te huilen van de buikpijn en toen is ze naar binnen gegaan, Lasse is net naar binnen toe. Ik leun over Bianca heen en grijns. 'Ik vrees dat ik verliefd op je ben.' Ik breng mijn gezicht dichterbij het hare en kus haar lippen teder. Daarna wacht ik haar reactie af en kijk heel even naar de lucht. Ik haal een hand door mijn haar en daarna laat ik de bal telkens heen en weer rollen over mijn handen en ik glimlach. Mijn shirt wordt helemaal nat zonder dat ik het doorheb, het is verschrikkelijk warm hier en even vraag ik mezelf af waarom wij niet ook naar binnen zijn gegaan, misschien om de mooie natuur, misschien om elkaar, geen idee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen