Foto bij 007' Harry Styles

SURE HARRY I WOULD LOVE TO.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Skywolf666

    koeoeoeoeooeoeoeoeooeoeoeoeoeoeoeoekje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    HAHAHAHAH ik lig stuk om mijn reactie van 2 dagen geleden xD xD xD

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    COOKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <33

    1 decennium geleden
  • Show

    American Chocolate Chip Cookies, extra chocolade en een glas melk alsjeblieft. Dankjewel.

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    Ik neem aan dat je meneer Bieber kent?"
    Oh hell yeah he knows Bieber ^^
    Je bent echt raar, Bieber
    Oh jij bent wel normaal Hazza :'D

    HHAHAH oehh Bieber vindt Harry interessant.. Let's Jurry coming -wbw- Justin what's up?? and Harry my dear lovely gay guy.. Calm down curly hair.. and SHOUT OUT!
    Btw: GIVE ME THAT COOKIEEE RIGHT NOW!! or i'm gonna KILL YOU AND ALL THOSE LITTLE THINGS!! OK!!
    ONE WAY OR ANOTHER I'M GONNA FOUND YA I'M GONNA GETCHA GETCHA GETCHA GETCHA ONE WAY OR ANTOHER!! OKE IK HEB WEER DE CONCERT FEELINGS!! MEEEEEEHHHH!! WE GONNA STAY UP ALL NIGHT AND FIND A GIRL AND TELL HER SHE'S THE ONE!!

    OMFGG JURRY IS AL IN NL GEWEEST DAMN!! Justin met zijn BELIEVETOUR op 13/04/13 en HARRY met zijn TAKEMEHOMETOUR op 03/05/13 OEHHH I NEED THEM SO DAMN FUCKING HARD!!!

    ONE WAY OR ANOTHER!!!!
    OKE IK KRAAM ECHT ONZIN ALS IK SAD BEN -.- UGHHH YUP IT'S MY CAPSLOCK TIME!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen