Foto bij Chapter 10

xxx

Nergens ziet Niall zijn pet. Waar zou Anna toch zijn? denkt hij wanhopig. Hij probeert zich te focussen op het zingen maar met zijn gedachten zit hij bij Anna en zijn ogen zoeken zijn pet. Waarom heb ik haar nummer niet gevraagd? denkt hij boos. Hij wordt uit zijn gedachten opgeschrikt door dezelfde stem van daarstraks en de lichten die aangaan. Pauze? denkt hij. “Nu is het pauze. Onze artiesten mogen ook eens even rusten. We zijn terug over een half uurtje!” hoort Niall de stem roepen. Hij zucht opgelucht. Eindelijk. Misschien hebben zijn vrienden zijn pet gezien? denkt hij.

“Heey guys!” roept hij backstage. Zayn grijnst. “Oke Nialler, zeg het ons maar. Wat ligt er op je maag?” Niall bloost. “Waar heb je het over?”vraagt hij. Harry mengt zich ook in het gesprek. “Komaan Niall, je doet niet zo enthousiast als altijd. Wel toen je het podium opkwam maar daarna niet meer. Tell us. We’re listening.” zegt hij. Niall zucht. Inderdaad, ik heb nog maar 2 keer mijn jump gedaan, denkt hij bij zichzelf. “Ik heb mijn pet nog steeds niet gezien.” zucht hij. Louis grijnst. “Je bedoelt de persoon die jouw pet draagt.” verbetert hij Niall, waarna hij een geïrriteerde blik van Niall toegeworpen krijgt en snel zijn mond houdt. Harry zucht. “Nialler, hij heeft wel gelijk. Wat is er zo speciaal aan dat meisje?” vraagt hij. Niall zucht weer. “Ik weet het niet. Het is gewoon… Ik weet het niet.” Plots schiet hem iets te binnen. “Zei ze niet iets over het hotel waar ze logeerde? Wacht…” Niall peinigt zijn hersenen. “Woow, Niall die nadenkt. Zal wel moeilijk zijn om die 2 hersencellen te laten werken.” grapt Zayn, waarna ook hij een geïrriteerde blik van Niall toegeworpen krijgt en snel zijn mond houdt. “Vanbuiten zag het er luxueus uit en vanbinnen ook. Ze heeft een kamer op de vierde verdieping. Haar hotel moet vlakbij Nando’s zijn want anders was ze nooit tegen mij opgebotst.” vertelt hij. “En dan? Wat ben je dan van plan?” vraagt Liam met een frons. Niall grijnst. “Ik ga naar Nando’s. Misschien is ze daar.” zegt hij. Geschrokken kijkt de rest op. “Nialler, het is nog maar 20 minuten pauze! En jou kennende, geraak jij nooit weg bij Nando’s.” zegt Zayn. “Zaynie, believe me. I’ll be back when the show starts.” zegt Niall. De jongens twijfelen maar stemmen dan toch in. “We vertrouwen er wel op dat je hier bent als de show opnieuw start, Nialler!” roept Liam hem nog na, waarna de schminksters eindelijk hun werk kunnen voortzetten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen