Foto bij 10: The four Hokage's

Naruto

'Wat... doe jij...waarom bescherm je...?' Naruto maakte zijn zin niet af. 'Het hoeft niet ..mijn zoon.' zei de man met de uitgeholde zwarte ogen. 'W.. waarom?' herhaalde Naruto bevend en hij keek de andere hokage's en Sasuke aan. 'Omdat hij Sasuke volgt,' zei Minato -de derde Hokage-' hij wilt ,waar zijn broer voor heeft gevochten niet teniet laten gaan.' maakte hij zijn zin af. 'Dus..hij..' stotterde Naruto verbaasd. 'Hij staat aan onze kant.' zei de eerste hokage met een glimlach. Natuurlijk herkende Naruto hem , hij zag hem namelijk elke dag in de rotsen gegraveerd in de Hidden leaf village. Nruto zakte op zijn knieën. 'Wat is er?' vroeg Minato. Naruto keek in de ijzige ogen van Sasuke. 'Niets... .' zei Naruto en stond op. 'Kun je ...?' begon Minato maar hij hoefde zijn zin niet af te maken. 'Ik heb het geleerd van Jiraya.' zei Naruto. Hij wist wat zijn vader wouw vragen , door de band die ze hadden. 'Oké .' zei Minato blij. 'Je bent een grote en sterke ninja geworden. ' zei Minato en keek Naruto in de ogen. Heet leek of de ogen -al waren die zwart door de jutsu - recht in zijn hart en ziel konden kijken. 'Dat was hij altijd al.' zei een oude krakerige stom. Naruto en Minato draaide zich om en keken naar de terug tot leven gekeerde Sarutobi sensei of de Derde. 'Nu we klaar zijn met onze familie reünie kunnen we misschien echt beginnen.' zei Orochimaru slaperig. 'Daar ben ik het mee eens.' zei de Tweede met zijn koele , commanderende en zware stem. 'Ja mijn broer .. we gaan achter Madara.' zei de Eerste. De tweede wist dat hij aarzelde omdat hij en Madara ooit vrienden waren geweest. 'Komt er nog wat van.' zei Sasuke. Hij was zo lang stil geweest dat Naruto zijn oude vriend amper had opgemerkt.

Kakashi

Hij ontweek elke aanvallen samen met Guy . Maar met elke aanval dat Obito planden leek hij sneller en sterker te worden. 'Ik houd het niet langer!' riep Guy. Kakashi dacht hetzelfde maar liet het niet merken. 'Ik dacht dat je nooit voor me onder zou doen.' zei kakashi spottend. Plots vocht Guy met vernieuwde kracht. Maar toch maakte ze geen schijn van kans. De rest vocht met de Ten Tails. Plots werd Guy in zijn gezicht geschopt en vloog weg. Kakashi wa nu op zijn hoede. Obito kwam tevoorschijn en Kakashi stond klaar. Maar hij was niet helemaal klaar, niet om zijn beste jeugd vriend te doorboren met een kunai. Hij zou falen. Plots zag hij het licht van een blauwe bal die Obito vol raakte en liet weg vliegen. 'Naru...' maar nu zag hij dat Naruto verderop stond met Orochimaru ,Sasuke en de eerste drie Hokage's . 'Jij bent ook uitgegroeid tot een zéér grote ninja Kakashi.' hij keek recht in de ogen van zijn vroegere sensei Minato Namikaze !

Reageer (1)

  • Luckey

    Omg!!!!
    Veelste spannend!!
    Snel verder please!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen