Foto bij Jaundice. || Niall James Horan

Lang hoofdstukje. ^^
~~
Het liedje is niet erg toepasselijk, als je kijkt naar waar het echt over gaat. Daarom zal ik maar even uitleggen welke stukjes ermee te maken hebben. Het is overigens ook meer vanuit Liam genomen.
We've got a bit of love hate. - Kun je van alles van maken, niet?
You take me to the edge then you hit the breaks. - Zo van, je verleidt me en staat op het punt je liefde te verklaren, maar dan komt er altijd wat tussen.
I say it's over one day, but then I'm crawling back, begging you to stay. - Niet in de zin van uitmaken, maar meer van, ik wil bij je weggaan maar de drang bij je te zijn is te groot, en mijn gevoel wint het altijd van mijn geweten.
We make up then we break up all the time.
I'll say that I hate a song, and then you go request it the whole night long.
Some people say it's so wrong. - Over het homo zijn.
But even when we fight, girl boy, you turn me on. - Maakt niet uit wat hij doet, hij blijft hem toch aantrekkelijk vinden. Je kunt het zien als met elkaar ruziën of gewoon bijvoorbeeld het gevecht met Justin. Mag je zelf kiezen. ;)
We make up then we break up all the time.

We're like na na na, then we're like yeah, yeah, yeah. - Gaat meer over de eerste week. Dan konden ze elkaar totaal niet uitstaan, en dan vinden ze elkaar weer tijdelijk aardig, en dat zo om en om.
No, we can't make up our minds. - Ze kunnen hun gedachten amper ergens anders op vestigen.
'cause when we think we got it right, we go na na na. - Beetje hetzelfde idee.

You wanna party too late. - Over Niall.
But when I do the same, all you do is complain. - Dit klopt natuurlijk niet helemaal, want Niall zou daar niet over gaan zeuren. Maar je kan het zien als, dat andere het niet erg vinden als Niall tot laat feest, maar hij krijgt dan wel commentaar. Of dat Niall echt van feesten houdt, maar als hij mee zou doen zijn lichaam zou gaan klagen. Zoiets.
You know that it drives me insane, but when I get with you, girl boy, you make it okay. Meer van, zolang ik niet bij jou ben, blijf ik doordraaien maar zodra ik bij je ben is alles oké.

En lalalala, all the same.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Breckenridge

    Wahaha, ik ga gewoon het zelfde zeggen als de anderen: Niall is weer thuis!

    1 decennium geleden
  • Chuchote

    Nialler is weer thuissss!
    Maar het was wel beter als Niall nog even thuisbleef, de badass!
    Snel verder !
    x

    1 decennium geleden
  • Chocolate1D

    Niall is uit het ziekenhuis :)
    Snel verder!
    Liefs xx

    1 decennium geleden
  • Unfocused

    snel veder ! x

    1 decennium geleden
  • loveyou1D

    gelukkig is niall weer thuis!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen