Foto bij Hoofdstuk 22. Narama

Nah, Myrthe laat ons gewoon in de steek... :(

sorry voor de-niet-hoofdletters-aan-het-begin-van-een-zin. :(

"ja, hier." zegt Myra. Ik gooi al mijn spullen op het dichtstbijzijnde bed, waar toevallig ook een leeg bed naast staat. Ik maak mijn bed op, wat nogal faalt, maar gelukkig helpt Myra me, en ziet het er al een stuk beter uit. Ik help haar met haar bed, en uiteindelijk ziet het er keurig uit. "om 5 uur moeten jullie bij de ingang zijn, want dan worden jullie opgehaald om een gewaad te kopen, want, zoals jullie al gemerkt hebben, kan dat pas als je bent ingedeeld. en dat zijn jullie nu. dus." zegt de vrouw, die er aardig uit ziet. "nou, we moeten dus nog een half uur vullen. of eigenlijk, we hebben nog een half uur om ons voor te bereiden." zeg ik tegen Myra. "ja...." antwoord ze vaag. "je bent er niet echt bij hé?" "eh... nee...." "gekkie toch!" ik duw haar tegen haar schouder, waardoor ze omvalt, omdat ze niet oplet. gelukkig is haar bed daar om haar op te vangen. "hé wat?" "je bent nogal afwezig mop" "ja sorry, ik ben gewoon zenuwachtig.... denk ik." verontschuldigt ze zich. 'Yeah, sure" en kijk er het zelfde bij als de meme. "je bent gewoon verliefd!"



willen jullie even helpen met Myrthe stalken om weer te leven?
dankuuuuu

Reageer (1)

  • ThinkingFox

    waarom................................
    ik ga abonneren maar als je niks schrijft..............(N)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen