Foto bij 10 - Jade Natasha Liefers

Trillend leg ik mijn handen op mijn benen. Hoe zou ik hier ooit rustig aan een tafeltje moeten zitten om rustig wat te eten? Dat hou ik niet vol hoor. Ik moet gillen. Ik kijk expres de andere kant op en niet naar hem omdat ik dan zeker weet dat het niet goed komt. O my god. Rustig. Ik probeer mezelf rustig te maken met weinig succes. Ik staar naar mijn handen en zie vanuit een ooghoek Justin's been omdat ik naast hem zit. O my god, zelfs zijn been is nog sexy. Ik bijt hard op mijn onderlip. Ik snap het grapje dat Lucy maakt niet, maar of ik ben er te zenuwachtig voor, of het is gewoon iets tussen directioners. Zal wel. Ik hoef het nu ook niet te weten. 'Gaat het goed?' Hoor ik Ryan aan me vragen. Ik sluit even mijn ogen en probeer mijn ademhaling te beheersen. 'Ja hoor.' Pers ik dan uit mijn mond. Ik hoor Justin naast me zacht grinniken. O mijn god, die grinnik. Ik heb nog nooit zoiets sexy's gehoord. Dit overleef ik niet. Zou hij bij mijn begrafenis komen? Ik hoop wel dat hij dan ook gaat zingen. Daar ga ik weer hoor, ik moet mijn gedachtes erbij houden. Ik sta op waarbij ik bijna het drinken op het tafeltje omver duw. 'Oh, sorry. Ik moet even naar het toilet.' Ik kleur rood en loop dan snel richting het toilet. Als ik daar ben gooi ik water in mijn gezicht en gil ik even. Ik moet even helemaal loskomen. Ik besef nu pas dat ik Lucy daar alleen heb gelaten. Ach, die red zich wel. Ze zit bij haar liefde. Ik grinnik zacht en gooi nog wat water in mijn gezicht. Ik kijk naar mijn handen, die al minder trillen dan net. Het liefst zou ik mijn lippen gewoon op die van Justin drukken en hem zoenen en dan samen.. Nee, impossible. Ik glimlach en kijk naar mezelf in de spiegel. Ik hang mijn haar een beetje voor de blauwe plek en werk mijn make-up een beetje bij. Als ik zeker weet dat ik het weer aan kan loop ik de toiletten uit. Ik voeg me weer toe bij het groepje en bijt zenuwachtig op mijn nagels. 'Gaat het goed?' Vraagt Justin aan mij. Ik kijk opzij naar hem. O my god. Ik knik. 'Eh ja hoor het gaat echt heel goed. Meer dan goed zelfs. Met jou?' Ik lach. Iets wat ik altijd doe als ik zenuwachtig ben. Lachen. Hij grijnst en knikt. 'Met mij ook ja.' Ik kijk even naar de rest van de jongens. Over Niall en Harry kon ik niet zo obsessed doen, maar Lucy dus duidelijk wel. Ze was aan het praten met Niall. En Harry en Ryan probeerden zich tussen hun gesprek te mengen. Ik richt me weer op Justin. Net als ik wat tegen hem wil zeggen tikt Lucy me aan. 'Jade, ik heb voor jou cola besteld, wat toen je weg was kwam er zo iemand aan.' Ze grinnikt zacht. 'Vind je wel goed, toch?' Ik glimlach en knik. 'Ja tuurlijk.' Ik kijk weer naar Justin en hij kijkt glimlachend terug. 'Dus je naam is Jade?' Vraagt hij. Ik knik. 'Mooie naam.' Hij houd zijn gezicht een beetje scheef zodat zijn kaaklijn nog beter uitkomt dan normaal. En die lippen, damn i wanna kiss them.

Reageer (4)

  • Clingy

    Hahahaa 'Over Niall en Harry kon ik niet zo obsessed doen' (krul)

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    Hahaha lol i love Jade

    1 decennium geleden
  • QueenBieber

    LOLOLOLOL
    Wanneer gaat ze echt ontploffen ?
    Verder <33

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Super <33
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen