Foto bij Invullen & wachtlijst

Hoi dit moet je allemaal invullen

Naam:
Personage:
Karakter:
Plaatsen waar het afspeelt:
Uiterlijk:
Situatie:
Pov:
Titel one shot:


LET OP!
Ik doe geen bromance & 16+ one shots.
De verhalen moeten over OneDirection of YouTubers gaan.

Ik hou een wachtlijst bij & laat niemand voor.

wachtlijst:


JustShy - Zayn Malik
Michelle2703 - Louis Tomlinson
1DTwinslover - Jack Harries
Lynn1D - Niall Horan
JustShy - Zayn Malik (2)
BigHeartZayn - Zayn Malik
Peperoni - Liam Payne
Michelle2703 - Louis Tomlinson (2)

Doorgestreept is klaar. Als het vetgedrukt is ben ik ermee bezig.

Reageer (14)

  • sylvieiscool

    Naam: Sylvie
    Personage: ik
    Karakter: melig snel boos en slecht
    Plaatsen waar het afspeelt: thuis en op school en in het dorp
    Uiterlijk: lang donkerblond haar en groene ogen
    Situatie: thuis achter de computer
    Pov: ik
    Titel one shot: leven

    7 jaar geleden
  • AfricanxGirl

    Naam: Loise Katherina Rooier(roepnaam is Kathy)
    Personage: Caspar Lee(Youtuber)
    Karakter: Rustig, aardig, lief en ziet goed hoe anderen zich voelen.
    Plaatsen waar het afspeelt: Durban, South Africa
    Uiterlijk: Lang goudblond haar met slag en aan de onderkant ombre. Haar ogen zijn knalblauw, maar door haar vele mascara verdwijnt dit een beetje. Ze is ongeveer 1,68 lang en heeft een normaal figuur.
    Situatie: Omdat ze net uit Nederland is verhuist naar Zuid-Afrika verveelt ze zich heel erg. Ze heeft bijna geen vrienden en mag niks van haar ouders. Ze is via youtube bij Caspar Lee uitgekomen en nu hoorde ze dat hij in Cape Town, waar ze woont, een meeting ging doen met fans. Hier hebben ze elkaar leren kennen en nu hebben ze een oogje op elkaar.
    Pov: Kathy
    Titel one shot: Like the South African Way

    1 decennium geleden
  • C_lovemusic

    naam : Cristel Louise van der Meer
    personage: niall
    karakter: verlegen snel bang maar zodra ze iemand vertrouwt is ze erg vrolijk en druk
    plaatsen waar het afspeelt:in het bos en in het huisje van 1D
    uiterlijk :http://oud.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene_nieuw/blonde-hipster-hair-side-braid_large.jpg

    situatie : 1D had dag geleden een concert in Amsterdam. alle fans denken dat ze al weer terug zijn naar Londen ,maar nee ze hebben stiekem een kleine vakantie geboekt in Drenthe om tot rust te komen .en dat doen ze in een afgelegen dorpje om gillende fans te voorkomen .

    als 1D naar het bos gaat om daar te voetballen (wel op een open plek in dat bos) schiet Zayn de bal in de bosjes , Niall gaat h'm halen als hij de bal heeft gevonden ziet hij ook een meisje zitten ,huilend . en de maar al te zorgzame Niall gaat naar haar toe en vraagt wat er is . eerst durft ze niks te zeggen maar als Niall er toch achter komt mag ze mee voetballen .ze had Niall vertelt dat ze kaartjes had gekocht voor het 1D concert waar haar ouders echt niet blij mee waren , want ze hebben al heeel weinig geld .maar een paar meiden van haar school hadden geen kaartjes .en hadden met een groep van 5 meiden haar in elkaar geslagen en haar kaartjes afgepakt . ze was huilend naar huis gegaan , maar haar ouders waren alleen maar heeel erg boos geworden en sloegen haar ook . en zo was ze dus huilend naar het bos gegaan .

    uiteindelijk mag ze met Niall ,mee naar het huisje van 1D . maar wat er toch als een rode draad door heen loopt is dat Niall en Cristel verlieft zijn

    pov :niall en cristel als dat kan

    titel: together is better than alone

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    Naam: Cait Black, maar iedereen zegt er Caitje tegen
    Personage: Harry
    Karakter: Mysterieus
    Plaatsen waar het afspeelt: beetje overal
    Uiterlijk: klik op de naam ^^
    Situatie: Harry en Cait zijn al jaren vrienden en zijn ook al jaren verliefd op elkaar, doordat Harry beroemd is geworden is hij Cait wat uit het oog verloren, maar dankzij Niall zit hij weer dag en nacht met haar in zijn hoofd. Cait had samen met Lore en Thaïs, haar beste vriendinnen, een filmje op youtube gezet waarop ze zingen en Niall vond Lore er wel schattig uitzien en Liam vond Thaïs sexy. Harry zoekt terug contact met Cait, wat totaal mislukt omdat ze zelf veel volgers heeft, want blijkbaar heeft ze al meer filpjes met haar op youtube gezet. Hij doet er alles aan om met haar contact te krijgen dat hij vergeet dat hij haar nummer heeft ...
    met een gelukkig einde, waarbij ze bekennen dat ze van elkaar houden.
    Pov: Harry
    Titel one shot: As long as you love me

    1 decennium geleden
  • Michelle2703

    Naam: Michelle
    Personage: Louis <3
    Karakter: Behulpzaam, eigenwijs, nieuwsgierig,goed gevoel voor humor...
    Soms ook verlegen, maar dat komt omdat ze nogal onzeker is...
    Plaatsen waar het afspeelt:
    http://i98.photobucket.com/albums/l241/twhite216/House/CIMG2258.jpg
    (Vakantiehuisje uit de situatie...)
    http://i955.photobucket.com/albums/ae31/Mexican93/Beautiful_Garden.jpg
    (De tuin uit de situatie...)
    Uiterlijk: Licht bruin lang haar, blauw/groene ogen, 1,68 lang, draagt veel armbandjes en kettingen :)
    Situatie: Michelle en Louis hebben elkaar nadat ze gingen logeren bij Niall twee weken niet meer gesproken... Ze zijn allebei in de war na die kus... Ze vinden elkaar wel heel erg leuk... Louis weet het zeker, hij wil Michelle als zijn vriendin en iedereen mag het weten... Michelle is gek op Louis, dat weet ze.... Maar ze is bang voor haatberichtjes door fans die jaloers zullen zijn en dat maakt haar alleen maar onzekerder... Dus weet ze niet of ze wel met Louis verder kan... Louis weet dat en neemt Michelle onverwachts mee voor een weekje naar een vakantiehuisje, hij wil haar namelijk toch vragen... Dit doet hij in een prachtige tuin vlakbij het huisje...
    Pov: Deels Michelle, deels Louis :)
    Titel one shot: Euh, misschien is het wel grappig als het een beetje dezelfde titel is... Maar dan denk ik aan 'We are together by a beautiful garden' en dat is misschien een beetje raar... XD Maar wat ook kan is 'We are together by an unexpected holiday'
    Als je zelf iets beters weet... Graag XD Want zoals ik al zei, ik ben niet echt goed in titels bedenken XD

    Ik hoop dat je het wat vindt... En als je zelf iets wil veranderen aan de verhaallijn ofzo, mag dat natuurlijk ook! ;)
    xxxx <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen