Foto bij 008'' Justin Bieber

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Skywolf666

    @marcel je reactie is gewoon geweldig (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol) die eerste

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    JUSTIN YOU ASS, LEAVE ZAYN'S SISTER ALONE! YOU SON OF A FUCK I"M GONNA KILL WITH MY BARE HANDS IF YOU WON'T STOP!!!!!!!!!!!!O:WEHOGHw/le3ihg'wepgiashd; ;oalmdjg apw4hg;ilasdhg/asogn ;/

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    Wat ik van Justin vind tot nu toe?
    ENG, STOM, PERV, ENGERD, EZEL, STUPID, NOG ALTIJD SEXY, GRIEZEL, GEK, GESTOORD, CRAZY, RAAR, MAF, DOM, HOELIGAN, ONBESKOFT, RESPECTLOOS, MEIDENVERSLINDER, SAFAAVERMOORDER, KUT!!!

    Maar in werkelijkheid vind ik Justin
    AWESOME, FANTASTISCH, BIEEBRTASTISCH, SLAKTASTISCH, AWESOMEHEID, SEXY, HOT, PERFECT, AMAZING, GENIUS, BEAUTIFUL, PRETTY, NICE, GOOD LOOKED, LOVEEEEE<33
    En mensen ga Justin niet haten ofzo om deze verhaal, it’s maar fictie ^^ alhoewel ik net zelf helemaal overstuur geraakt werd en een mega flubberige reactie


    IK GA ZAYN MALIK WAARSCHUWEN!!

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    OMFG OMFG OMFGG I’M GONNA KILL YOU JUSTIN DREW BIEBER!! JE HEBT SAFAA DE ZUSJE VAN ZAYN VERMOORD :O :O :O OOOOOOOMMMMMMMGGGGOOOOOOOOOOOMMMMMGGGGGGGGGGGGGG FUCK FUCK FUCK YOUUU ECHT NIET LEUK HOOR JUSTIN! GODVERDOMME!! KANONNEN!! KUT!! FUCK IT!! OMG SAFAA VERMOORD (huil) I HATE YOU JUSTIN!! HET IS UIT!! HOOR JE ME?? UIIIIT!! EN JE GAAT SCARLETT NIETS AAN DOEN ANDERS HAAT IK JOU! EN IK ZOEK JOU OP EN STUUR EDWARD CULLEN NAAR JOU TOE!!
    VERDOMME SAFFA IS DOOD DOOR JUSTIN :O IK GA MIJN ZAAAAAAAAAAAAAAAAYN ROEPEN!!!
    JUSTIN FUCK YOU BITCH! VERDOMME.. NU GA IK JUSTIN HATEN!!! SAFFAA VERMOORDEN OMFGG KON JE NIET IEMAND ANDERS VINDEN? DAMN IK BEN IN SHOCK VAN DAAR CAPLSOCK! NU WIL IK OPEENS GEEN JURRY MEER :’( STRAKS GAAT JUSTIN WAT MET HARRY DOEN :O :O :O EN DAN KOMEN ER JURRY PORN GETVER!! HARRY DIE MET EEEEEEEEEEEEEEN VEEL STE OUDE SEKS HEEFT :O IEW! EN DIE NOTABENE EEN VAMPIER IS DIE DE ZUSJE VAN ZIJN ALLERBESTE VRIEND DOOD HEEFT GEMAAKT. DE WERELD VERGAAT!! TAKEMEBIEBER IS OVERSTUUR!! JUSTIN IK WIL NIET MEER ZWANGER VAN JE ZIJN!! BAHH!! BAAAAHH!!! FUCK IT! ik heb volgens mij de langste reactie OOIT!

    1 decennium geleden
  • Justme96

    GODVERDOMME JUSTIN DAT IS ZAYN ZIJN ZUSJE!!!
    ASSHOLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! OKE WIST JIJ OOK NIET MAAR TOCH!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen