Foto bij • 4. Jessica Carter

Ik stond al vroeg in het kleine bloemenwinkeltje. van Madame Gerald. Ze is een Frans dametje, maar heel lief. Ik werk hier al bijna 2 jaar. Het was rustig, zondag ochtend is het altijd rustig. Ik stond achter de balie, met mijn groene schort om, en was een beetje aan het niksen. I had al een aantal klanten gehad, en ondertussen hoefde ik nog maar 20 minuten te werken, om dan naar huis te gaan, en me om te kleden. " ALLI" riep ik door het huis, maar in plaats van mijn beste vriendin kwam Blake, de kamer binnen. " Blake, is Allisons vriendje, " Hey, how are you?" vroeg ik hem, en gaf hem een knuffel en een kus op zijn wang. "Hey , beauty. I'm fine. Alli is in the shower, " zei hij, " oh, okay" zei ik, en liep naar mijn kamer om me om te kleden, ik had oude kleding aangetrokken wetende dat ik waarschijnlijk zou kotsen, maar wat ik wel allemaal niet over heb voor youtube.

" Can, you tell Allison, I'm off to Alfie and Sam?" vroeg ik Blake, toen ik hoorde dat Allison nog steeds onder de douche stond, " of course babe, see ya later" zei hij, ik knikte. En pakte een tas mee met mijn sleutels, portemonnee, en al mijn spulletjes en natuurlijk mijn telefoon. Ik opende de auto van mij en Allison en reed naar Alfies huis. " Jessi" hoorde ik Sam roepen toen ik binnen kwam, hij sprong op en knuffelde me stevig. " are you ready?" vroeg hij, ik grinnikte. " No, not really, But I came with the idea , so let's do it" zei ik, " yeah, first we have to go to the supermarket to get the stuff" zei hij, nadat we iets hadden gedronken, en we bij hadden gekletst.

Nadat we alle spullen hadden gehaald liepen we naar de tuin. Sam had zijn camera meegenomen en Alfie zou filmen, we pakte een tafel om alle spullen op te zetten, en zette 2 flessen melk, en de 2 potjes kleurstof ernaast. " You guys are crazy" zei Alfie lachend. " we know," zeiden we tegelijk. Alfie zette de camera aan en Sam begon met zijn introductie. " Hey guys, It's Sam, and today I'm with our sweet Jessica, and she came with the Idea to do the three liter milk challenge, and I was the only one, who was dumb enough to do it , so let's do it," zei hij, en legde verder naar de camera uit hoe het werkte.

Nadat we de challenge gefilmd hadden, nog een laatste introductie hadden gedaan waren we klaar, en ik voelde me crap, het was leuk tot we alles uitkotste. Alfie had ons dan ook geamuseerd uitgelachen. Nadat we alles hadden schoongemaakt gingen we weer naar binnen. " well, that went good" zei ik, en Sam keek me lachend aan, waardoor we in lachen uitbarstte. Ik bleef nog eten maar ik moest uiteindelijk echt weer naar huis. Sam zou bij Alfie blijven, en ik nam afscheid van beide jongens om dan naar huis te gaan, het editten hadden we samen gedaan, en ook hadden we hem al geüpload wat echt uren leek te duren maar het is gelukt dus nu kon iedereen hem bewonderen. Toen ik thuis kwam zag ik Allison al die me lachend aankeek.
" Your so stupid" ze ze lachend. " I know, but it was fun,"zei ik en glimlachte naar haar.


chapter four
wat vinden jullie tot nu toe?
saai?, Leuk?
xxxxxxxx

Reageer (3)

  • Sketch

    Super leuk!! je moet vaker schrijven!! kan ik meer lezen :P

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Leeuk ^^

    1 decennium geleden
  • 1DTwinslover

    Ken je Caspar Lee?

    Hij heeft mij gewoon een berichtje gestuurd, OHMYGODDDD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen