Foto bij Hoofdstuk 9: Ares

Omg! Nou, goede voornemen weg, ik heb alweer een week niet geschreven.....
Tja, mijn enige flauwe excuus is dat ik geupdate moet blijven ofzooo...
Dus ik zit 24/7 op twitter :P

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Sharmaniack

    cool !!!!
    k heb nog wel ff n paar vraagjes :$
    1) ''Ik vraag me af hoeveel mensen van deze plek weten'' Gaat dit niet ook over wolven ???
    2)'' en het bekleed is met allerlei kleuren mos en er sierlijke kaarsen zien'' zien = zijn ???
    3)''en staart daarna naar de plaats waar hij vliegt. '' deze vraag mag je van mij negeren, maar is het niet handig om hier terug te wijzen op Ares??? anders lijkt het alsof het over Jase gaat:)
    4) '' Hoe kan je van maanweerwolf naar rasverrader in drie maanden!'' deze vraag mag je ook negeren, maar kan je niet het woordje overstappen of een woord dat er op lijkt er tissen proppen???
    5)''Ergens halverwege gingen Jase en ik maar kloten'' dit is gewoon om het wat formeler te houden en mag je ook negeren, maar kan je kloten niet beter veranderen in klooien ofsow???
    -xxx- nadiiña
    p.s. dit zijn ff allemaal sugesties en je hoeft er niets mee te doen horr
    :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen