Foto bij 10. | From Now On Your Name Is  Taylor!

Sorry dat het zo lang duurde! Had geen inspiratie meer. Maar ik beloof dat ik er meer aan ga werken!
xxx

Ik word wakker van een lik op mijn wang en geblaf. Ik doe mijn ogen open en zie de nieuwe pup en Rocco vrolijk op mijn bed zitten. Ik bedenk me dat ik nog een naam aan mijn nieuwe hond moet geven. Ik denk even na. ’Ik noem jou Taylor!’ de puppy begint te blaffen en springt van het bad af. Ik sta lachend op en loop naar beneden, gevolgd door Rocco en Taylor. Ik geef hun wat eten en pak dan ook wat voor mezelf. Ik kijk op de klok en zie dat ik nog anderhalf uur heb. Ik kleed me aan, doe mijn wekker uit en loop vrolijk naar beneden. Mijn ouders zijn zo als gewoonlijk weer aan het werk. Ik pak Rocco zijn lijn en zie dat er ook eentje voor Taylor hang. Die pak ik ook en zie dat er een briefje aan hangt. Ik pak het brief je er af, verfrommel het en gooi het weg. Alleen maar excuses waar ik niets mee kan. Ik roep Rocco en Taylor en doe hun riem bij ze om. ’We gaan niet lang lopen!’ Rocco kijkt me zielig aan en Taylor begint hyper te blaffen. Ik pak mijn mobiel en sleutels nog en loop de deur uit. Ik loop richting het park en kijk om me heen. Als we in het park zijn laat ik Rocco en Taylor los en ga ik op een bankje zitten genieten van de zon. Na een tijdje roep ik Rocco en Taylor weer bij me en loop rustig naar huis. Ik kijk wat om me heen en opeens hoor ik Taylor heel hard blaffen. ’Taylor af!’ Ik pak zijn riem en doe die bij hem om. ’Sorry meneer. Gaat het?’ Ik steek mijn hand uit naar de jongen die op de grond ligt. Hij pakt hem aan en knikt. ’Geeft niet.’ Hij kijkt me recht in mijn ogen aan, knikt nog een keer en loopt weg. Mysterie Guy! Ik draai me om...

Reageer (3)

  • YasminU

    [

    Vind je de verhaaltje leuk?
    nee.
    Wil je nog een hoofdstuk lezen?
    nee.
    Lees je het vaak?
    alweer nee.

    Je loopt verdrietig weg, en beetje boos.Ik stuur je een smsje:Ik vind hem niet leuk, maar super.Ik wil niet een hoofdstuk lezen, maar ze allemaal.Ik lees het niet vaak, maar altijd.x
    D'kus yasminn.

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Ö
    Super<3

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    WoW :P Leuke Story! :D
    Tuurlijk wil ik hem nog lezen :P

    Snel Verder! <3

    Kusje (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen