i'm not looking for attention.stop bullying

Iedereen gelooft dat ooit op de middelbare school het pesten een keer stopt,dat je vrij zal zijn van alle pijn en vrienden zal maken en genieten van deze tijd.nou,dat is niet altijd zo.ik heb al deze depressieve gevoelens elke dag en ik word er zo moe van dat ik nog adem.sticks and stones may break my bones but words will never hurt me nou,woorden doen wel pijn.ik ben altijd alleen,met niemand om me heen.soms hou ik ervan om een boek te pakken en naar een grasveld te gaan.natuur is mijn uitgang,alles om me laat me met rust,behalve mijn gedachtes.ik voel me het meeste in vrede als de zon op me schijnt,me voeten worden omringt door gras en het wind mijn gezicht schoon blaast.het brengt me in harmonie,its my bless.soms kijk ik naar de duiven,ik zou wensen dat ik net als hun was.vrij.dat ik op een dag mijn vleugels kan sprijden en langs de hemel kan vliegen zonder me ook maar ergens zorgen over te maken.maar dat kan niet,ik word uitgescholden,tegen alle kluisjes aangeduwt,bedreigd,alles gewoon.het voelt alsof iemand langzaam een mes in mijn hart steekt.de woorden doen zoveel pijn,het is niet iets wat je zomaar kan vergeten.woorden zijn als littekens,je vergeet ze niet,de pijn is echt.tijd kan de pijn en tranen die ik heb laten vallen niet terug nemen.ik ben altijd alleen.ik zou graag willen zeggen dat het me niet kan schelen,maar dat ben ik niet.ik ben geen ijzeren muur.sticks and stones will break my bones and words will always hurt me net als een kogel die door me borst gaat.ik zou willen dat ik weg kon gaan,mijn vleugels sprijden en blij zal zijn in een echte wereld,maar dat kan ik niet.


When people hurt you over and over,think of them like sand paper.they may scratch and hurt you a but but in the end you end uo polished and they end up useless

Be Strong,Stop Bullying

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen