Hee meiden!
Lang geleden is het weer...
Ik hoop dat jullie mijn story nog steeds willen lezen ;$.

xxx

”Nu al terug?”, vraagt hij met een glimlach.
”Ja”, zeg ik met een knik richting Monique. “Die stoor ik maar even niet..”
”Haha, dat snap ik!”, zegt hij.
Hij geeft mij de cola en proost.
”Op een gezellige avond!” zegt hij met een knipoog.
”Hetzelfde!” zeg ik glimlachend. ~Hmm dit gaat zo slecht nog niet, denk ik bij mezelf. Volhouden Yara!

”Ga je altijd hier stappen?” vraag ik hem.
Hij lacht om de vraag. ~ Hmm fijn – denk ik. Dat was het dan, weer verpest.
”Zoiets vraagt een jongen toch meestal aan een meisje? Maar ja, ik kom hier altijd, als ik vrij heb de volgende dag tenminste.”
”Wie moet er nou werken op zondag?” vraag ik nieuwsgierig.
Ineens botst er iemand tegen me aan. Geïrriteerd draai ik me om, ik zie dat het die jongen is die net met Monique aan het zoenen was. Verbaasd zoek ik naar Monique, dit kan niet goed zijn. Ik zie haar wegrennen. Ik draai me om, gebaar dat ik achter Monique aanga en loop snel achter haar aan. Ik zie in mijn ooghoek nog dat hij een duim naar me opsteekt. ~ Leuke ontmoeting op deze manier – denk ik. Ik probeer Monique te volgen en vind haar uiteindelijk buiten op het stoeprandje, zittend.

”Wat is er aan de hand?” vraag ik aan haar.
”Tjeee die gast wou ff direct naar de volgende stap daar, midden in de discotheek!”
Verbaasd en met grote ogen kijk ik haar aan.
”Wat!”
”Ja, niet normaal! Maar goed dat mijn vader me zelfverdedigingslessen heeft gegeven want anders weet ik niet wat er gebeurd was!”
”Zullen we ergens anders naartoe gaan?” vraag ik haar. ~Please zeg nee, please zeg nee – denk ik.
”Ja, dat is goed. Maar met wie zat jij eigenlijk te praten?” vraagt ze me.
”Oh niemand.” zeg ik, maar direct denk ik ~ALLEEN MAAR EEN SUPER LEUKE JONGEN, die ik nu dus nooit meer ga zien. Achja, laten we er maar het beste van maken..

”Op naar de volgende kroeg!” zegt Monique lachend.
Ik glimlach terug.

Reageer (5)

  • PrimRue

    Pff lekkere vriendin is die monique..
    Like it!! (
    Aboooo und snel verduuuur jij(flower)

    1 decennium geleden
  • Nefyn

    I like this.

    1 decennium geleden
  • eriksen

    Oooh niet naar een andere kroeg :(

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    neeee :(
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • xpantoffelx

    Ah neeeeee waarom nou :( snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen