locatie: autoverhuurbedrijf Cheap-O Car, Chigago
inwoners: 2,8 miljoen
gereden kilometers;0

er waren een paar kleine dingetjes met de Grote Gewdelige Famiilie Vakantie zoals: er was niks geweldigs aan . en we hadden geen grote familie.
en vooral: mijn ouders hadden een voorliefde voor vreemde, maffe bezienswaardigheden. ze waren zelfs lid van een club op internet voor mensen met die hobby (volgens mij waren dat er maar 5) daar leerden ze ook 2 famailies kennen : de famielie jansen/jacobs en de familie verschruren. met hen zijn we vaak op vakantie geweest. toen ik klein was gingen we altijd op vakantie naar vage bestemmingen waar voorderest geen normale mensen kwamen. nadat mijn moeder een andere baan kreeg zijn we een paar jaar niet op vakantie geweest. dat was heerlijk. maar nu stond de vakantie weer op het progamma met de familie verschruren en janssen/jacobs met hun kinderen. ze wachten ons al op bij het autoverhuurbedsrijf chaepocar. het kantoor daar was net zo oud en verbrokkeld als het mannetje achter de balie. terwijl mijn ouders de formulieren in stonden te vullen die nodig waren om de auto te huren pakte ik een bekertje water en liep naar buiten. daar stond een mede-vakantie-familie al wachten. ik haad ze meer dan 4 jaar niet meer gezien. maar ze zegen er nog precies hetzelfe uit. henk jansen was een profesor en hij had meer haar op zijn gezicht dan op zijn hoofd.. en hij keek altijd heel ongeduldig alsof hij zijn leven eigenlijk niet leuk vindt. zijn vroue noraly jacobs was ook professor ze had een rood trainingspak aan................



en nu moet ik gaan want me vrienden staat voor de deur we gaan naar de skatebaan met melanie gwenn tim en damian


doeiii xoxo

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen