Foto bij Hoofdstuk 6

haaiii,
weer een nieuw hoofdstukje :)
als iemand nog tips of ideeën heeft ze zijn altijd welkom :)
Niet dat ik een dipje heb hoor, maar gwn..
Stel je hebt iets van jaa dat wil ik er in hebben xD

I hope you like it!

De volgende ochtend, wordt ik pas laat wakker. Zonlicht schijnt door de dunne gordijnen, die ik gelijk open gooi. Daar blijkt echter nog een balkon te zitten. Ik glimlach breed en zet de deur open. Het koele briesje verfrist me en laat me zin krijgen in deze dag. Ik legde eerst mijn andere kleding in de kast, om er volgens wat kleding uit te halen. Een zwarte broek, wit hemdje met een kruis, en mijn gekleurde dr Martens. Ik bracht wat make-up aan, wisselde mijn drie ringetjes in mijn rechter oor, in voor een draakje die om mijn oor kronkelde en deed mijn ring ook met kruis om. Misschien niet heel tactisch de eerste dag, maar ja had ze niet moeten zeggen dat ik kon dragen wat ik wilde. Ik pakte mijn skateboard en zonnebril en ging op weg naar beneden, om te ontbijten. Beneden was het enkel Narcissa die aan de ontbijttafel zat. ‘Dit past beter bij je,’ zei ze met een glimlach. Ik trok enkel mijn mondhoeken wat omhoog. ‘Bedankt.’ Ze schoof een bord, met toast en eieren naar me toe. ‘Eet,’ zei ze. ‘Straks komen er vrienden van Draco, misschien dat je zo ook wel aardig vindt.’ Ik haalde mijn schouders op, op school konden ik en de vrienden van Draco niet zo goed overweg. Ik zat in Slytherin, omdat mijn ouders dat wilde en ik het de sorteerhoed gevraagd had. Als het niet zo was geweest, hadden ze me thuis niet meer binnen gelaten. Volgens de sorteerhoed, hoorde ik thuis in Gryffindor. Als mijn ouders daar achter zouden komen, zouden ze me het huis zonder pardon uit schoppen. Toch had ik veel vrienden, zelfs in Slytherin, maar het waren niet de mensen waar Draco mee om ging. Nadat ik mijn ontbijt op had, stond ik op en wenste Narcissa en fijne dag. Ik zei dat ik de tuin even zou gaan verkennen. Zo kwam het dan ook, dat ik nu over de stenen van de tuin aan het skaten was. Helaas waren er ook stukjes gras en grind, waardoor ik stukken moest lopen. Uiteindelijk stond ik midden in een rozentuin en had ik geen idee meer waar ik was. Ik keek om me heen en zag het blonde haar van Draco, net de hoek om schieten. Ik besloot hem maar gewoon te volgen. Ik rolde op mijn skateboard, achter Draco aan. Zo kwam het dat we uiteindelijk bij de voordeur uit kwamen, waar Blaise en Pansy al op hem te wachten stonden.

Reageer (2)

  • EffieTrinket

    Nicee snel verder :Y)

    1 decennium geleden
  • GolDiana

    Leuk!!!
    Snel verder!!!
    Ze is zo cool!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen