melanie ging met een ander meisje die ik niet ken gwenn moest ddrummen en damian heeft een voetbalwedsrijd en ik mag tim gwn niet
dus ik blijf lkkr thuis

en droeg een zwarte hoofband. zo,n outfit trok je aan als je er gewoontjes bj wilde lopen. maar er was niks gewoons aan noraly. de familie had net een hele reis afgelegd (ze vertrokken eerder uit nederland dan wij) maar ze zag er nog onberitpelijk uit. noraly,s haar zat alsof ze net van de kapper was en haar make up zat nog heel netjes.
ik veegde mijn voorhoofd af met mmijn mouw en probeerde mijn verwilderlijke coupe wat te temmen. ze lachte naar me. lily meid wat ben je groot geworden
zei ze een beetje verbaasd. alsof ze niet kon geloven dat iemand als ik kon groeien. ze knikte naar de meisjes naast haar. flooor en kris ken je nog wel? de kris die ik kende had een dikke bril op een kijkt altijd naar de grond. maar deze kris zag er net zo netjes uit als haar moeder. met glanzend blond haar en een brilloos gezicht (niet dat ik een bril had maar toch) ze was een heel stuk ouder dan ik en had al bijna haar diploma. ze schonk me een nepglimlachje rolde met haar ogen en ging weer verder met smsen. zeg even gadag tegen je vriendin floor zei noraly tegen haar andere dochter. floor was ongeveer even oud als mij. niet dat je dat kunt zien want ze had een raar groen shirt aan met een vreemde print. in een oor bungelde een lange oorbel en ze had een katting met de halve maan om. ik kon me niet voorstellen dat iemand vrijwillog zo naar buiiten ging (en dan dacht ik even niet aan die keer dat ik per ongeluk mijn berenpyama top had aangehouden naar school.) noraly duwde floor mijn kant op. kletsen jullie maar even bij zei ze. je vader en ik gaan de auto regelen. ik ga met jullie mee zei kris zonder optekijken van haar mobiel. ik mag ook een keer rijden he zij ze.
henk en naroly keken elkaar zuvhtten aan. ze stapten het kantoortje binnen.....................



xoxo

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen