op de eerste dag al 5 hoofdstukken haha i lobe it om deze storie te schrijven

ze stapten het knatoor binnen op de voet gevolgt door kris. daar stond ik dan met mijn vriendin.
vindt je het niet geweldig? vroeg floor.ik keek om me heen ik zag alleen maar auto,s, vermoeide toeristen en van de hitte dampend asfalt.mmaar niks geweldigs.eh wat? nou gewoon dit, floor maakte een weids gebaar met haar armen. het is toch super dat we de hele zomer op vakantie gaan het word vast net zo leuk als vroeger.ze gaf een mep op haar rugzak, ik heb tijdens de vlucht een boek gelezen over route 66, die beroemde autoroute die wij gaan doen!hij gaat wel door 8 staten en wel 3 tijdzones! fantastich toch?! of ja ik begon een raar gevoel in mijn buik te krijgen net als vorige week in het atractie park toen ik te veel suikerspinnen op had.en we gaan naar rosswel ken je wel? rosswel dat logt in new mexico er is ooit een ruimteschip neergetsoord, of nou ja dat zeggen ze tenminste. mijn ouders hebben beloofd dat we een kleine omweg ernaartoe maken, cool vindt je niiet!? je wweet maar nooit had minou gezegt mmischien vind je ze aardiger dan ons en ruil je ons in. maak je daar maar geen zorgen om dacht ik op dit moment. minou danielle en ik hebben afgesproken elkaar wat leuks te sturen. maar ik moet tot het eind van de reis wachten omdat we van motel naar motel reizen. ook moest ik mijn telefoon thuis laten. ben benieuwd hoe het met levi gaat kwetterde floor door (dat was waar ook floor was over opgewonden over.) ik haalde mijn schouders op en op dat moment stopte er een zilverkleurige auto voor ons. valerie en dirk verschuren stapte uit.die waren ook niks verandert nog altijd even dun en stil.door het getinte glas kon ik levi niet zien en dat gaf me hoop. straks is ie hartstikke leuk had minou nog gezegt.en jullie zijn de hele vakantie samen.....
minou en danielle waren ervan overtuigd dat levi mmijn rote liefde moest zijn . de levi die ik me herinderde was klein, verlegen en een netheidsfreak. maar het was jaren geleden dat ik hem voor het laats heb gezien. ik was toen 8! levi stapte uit de auto. hij leek op harry potter maar dan niet de schatigge filmversie.hai floor, mompelde hij hai lizy lizard. ik fronsde in de hoop hem niet goed te vertstaan. wat zei je ?! LIZY LIZARD riep floor. ik heet lily geen lizy lizard zei ik. wat jij wilt lizy lizard zei floor. toen levi niet reageerde gaf floor hem een poor in zijn zij, ehh ja lizy lizard mompelde hij. lily hagedis, lizy lizard, die bijnaam hadden ze me gegeven toen ze erachter kwamen dat ik angstedood ben voor hagedissen. ik wilde net uitleggen dat ze me nooit meer lizy lizard moschten noemen toen floor,s ouders terugkwamen.direct daarna kwamen de mijne en kris liep er nogsteeds smsend achteraan. de volwasssen kletsenten druk over dat het zo geweldig zou worden en bla bla bla..... ik luisterden al niet meer. ik bedacht hoe ik de komende weken door moest koemen en maakten een foto van de weg, het begin van de marteling bedacht ik als onderschrijf. ik was zo verdiept in de lens dat ik niet eens merkde dat de andere deur van de auto ook open ging. kom op johnny hoorde ik valerie zeggen.als we weer gaan rijden heb je nog genoeg tijd voor dat ding van je zei ze. stel jezef ff voor. hallo allemaal ik ben johnny maar dat hoorde jullie al hoorde ik een lage stem zeggen. ik draaide me om en liet bijna mijn camera vallen. even had ik weer het gevoel dat ik in een atractie park was maar dit keer niet het teveel suikerspinnen gevoel maaar het gevoel dat je in een achtbaan zit. dit is onze neef johnny zei dirk, we nemen hem deze zomer mee op vakantie. yep zei johnny. dit gaan danielle en minou niet geloven hij was leuk en knap nee niet gewoon knap filmsterrenknap. heldere bluawe ogen en bruine krullen en hoewel hij nu niet lachden kon ik zien dat hije en schitterende lach had. en wat ik voorla heel interesand vond; hij bleek er net zo weinig zin in te hebben als ik.het was duidelijk dat hij hier niet wilde zijn. mischien heel mischien zo dit toch niet zo,n saaie reis worden als ik had gedacht............



i hope you like it?
xoxo

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen