Oke ik was nog aan het twijvelen wie ik van de 5 jongens zou doen maar ik heb Harry gekozen als jullie een ander iemand willen kan dat ook. dan verander ik het wel.

-16+- i guess not a lot

Het licht scheen door m'n witte gordijnen. Ik opende langzaam m'n ogen en keek naar het roodharige meisje naast me in bed. Ze zeggen dat gingers goed in bed zijn en ze hebben er groot gelijk in. Charly of Chelsea of hoe ze ook hete opende der ogen. Ik keek snel weg en stond op. "Harry where are you going baby?" Ik zuchte, dit word een lastige om af te schudden. "I'm gonna make some coffee cuz I've to work in about a hour." Ik hoorde der zuchten en verliet de kamer. Ik liep in m'n boxer door m'n appartement op weg naar de keuken. Ik zette m'n espresso machine aan en keek uit het raam. Ik haalde m’n hand door m’n bruine krullen en pakte m’n kop koffie. Langzaam plofte ik neer op m’n grote witte stoel die uitkeek op het water van Hyde park, London. Het was een prachtig appartement en ik was er trots op. Charly kwam uit m’n kamer naar de woonkamer toe en zag me zitten. Ze ging in der rode (wat mooi paste bij der haar) lingerie op m’n schoot zitten. Ze was dun en fragiel, zo’n meisje waar van je weet dat ze veel heeft meegemaakt maar toch hoef je der niet bij je je hele leven. Ik gleed met m’n vinger over der kuit en drukte een kusje op der hals. “I’ve to go.”: fluisterde ik in der oor. Ze stond op en liep heupwiegend weg. Ik rolde met m’n ogen en wist dat ze me wou verleiden. “You failed.” Fluister ik zachtjes. Ze draaide om: “You said something?” Ik schudde m’n hoofd. Ik stond op en liep achter der aan. Ik sloeg op der kont en trok m’n boxer voor der ogen uit. Der mond zakte open en ze knielde voor me neer. “Honey, no I’ve to go to..” Maar voor ik m’n worden kon afmaken nam ze m’n lid in der mond en zoog er aan als of ze nog nooit een cock had gezien. Ik pakte der haar vast en beweeg der hoofd naar voor en achter. Ik glimlach en voor ik het weet kom in klaar en stroomt het witte goedje over der mondhoeken. Ik deed een boxer aan en pakte m’n broek en overhemd uit de kast. Ik trok het aan en gaf aan Chelsea der kleren. Ze kleedde zich aan en liep samen met mij naar de deur. “It was very nice to meet you Chelsea.” Ze fronste en sloeg me toen in m’n gezicht. Ze rukte de deur open en trok hem dicht. “Her name was not Chelsea i guess.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen