Foto bij 15. | 28 Weeks Later[Movie]

Enjoy!

’Mysterie Guy.’ Is het enige wat ik zeg. Emie kijkt me raar aan. Ik knikt richting de keuken en dan snapt ze me. Ze kijkt me met grote ogen aan. ’Nou, gaat lekker hier.’ ’Emie, Ik heb me gedragen als een volkomen idioot kind. Ik ben tegen hem aan geknald, Voor hem op mijn kont gevallen en Taylor heeft hem omver gesprongen. Ik kan hier toch niet blijven!’ ’Maithe! Please, doe het voor mij.’ Ze kijkt me met van die puppy oogjes aan, wat me aan Taylor doet denken. Ik knik en kijk dan uit het raam. ’Sorry duurde wat langer als gepland.’ Thierry en Rodrico komen de keuken uit. Rodrico heeft een glas cola en chips in zijn handen en Thierry een film. ’Zullen we deze film gaan kijken?’ Thierry houd de dvd 28 weeks later omhoog. Ik schud hevig mijn hoofd. ’Weet je wel niet hoe eng die is!’ Thierry en Rodrico kijken me lachend aan. ’Rodrico beschermt je wel.’ Rodrico geeft Thierry een stoot en kijkt verlegen naar de grond. ’Ja en ik dan.’[/.pink] Emie kijk met grote ogen naar de dvd. ’Thierry beschermd je wel.’ Rodrico kijkt glimlachend naar Thierry die verlegen weg kijkt, naar de tv. ’Het zal wel.’ Thierry doet de dvd in de dvd speler en start de film. Rodrico pakt Emie haar hand en haalt haar van de bank af, waarna hij haar op Thierry zijn schoot gooit. Hij komt verlegen naarst me zitten en kijkt naar de film. Ik pak een kussen en hou die voor mijn hoofd. Ik kijk naar de andere bank, waar Emie zit en zie dat Thierry een arm om haar heen heeft geslagen en dat ze dicht tegen elkaar aan zitten. Ik stoot Rodrico aan en wijs naar hun. ’Lief he.’ Ik knik. ’Emie was echt gewoon te zenuwachtig toen ze hier heen kwam. Was helemaal niet nodig.’ Ik kijk Rodrico aan en verdrink in zijn mooie blauwe ogen. Precies zoals in mijn droom. Ik schrik op door die ‘stem’ in mijn hoofd en kijk naar de film. Wat niet zo’n goed idee was, Ik gil kei hard en kruip dicht tegen Rodrico aan. Als ik wat bekomen ben van de schrik ga ik weer een beetje normaal zitten. ’Sorry.’ Fluister ik zachtjes naar Rodrico en probeer recht op te gaan zitten.

Reageer (1)

  • XmiekjeX

    vet!!
    Een schrikmoment (A)
    Perfect moment :P

    Kusje <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen