Foto bij 11- Lucy Ray Cambell

written by NaomixHoran

"Dus, wat doen jullie hier eigenlijk?" vroeg Niall. "We hebben een reis gewonnen, dus nu zijn we hier." Niall grinnikte. Jade kwam weer terug van de wc, en ging weer naast Justin zitten. Als ik me niet vergis, zou ze nu echt op ontploffen staan. Niet dat het bij mij gaat gebeuren. Ik tikte Jade even aan. "Ik heb cola voor je besteld, toen je naar de wc bent gegaan. Is dat goed?" Ze knikte. "'Dus, hoe gaat het nu met jullie?" vroeg Niall in het algemeen. Ik keek Jade raar aan. "Wat bedoel je?" vroeg ik. "Ja, gewoon, hoe gaat het met jullie, een last meer van gister?" vroeg hij. "Hoe, what the fuck, hoe weet jij dat?" zei Jade. "Justin en ik hebben jullie naar binnen gedragen." zei hij. Je zag dat hij het een beetje benauwd begon te krijgen. "Ik, ik euh, Jade, kom even mee." stotterd ik. Ik wilde opstaan, toen ik tegen iemand opbotste, en drinken over me heen kreeg. "Ow, shit. het spijt me zo erg!" zei iemand. Ik had het ook nog eens in mijn gezicht gekregen. Ik deed mijn zonnebril af, en veegde het meeste plakspul van mijn lichaam af. Ik keek op, en zag een jong meisje voo mijn neus staan. Ik zuchtte. "Het geeft niks, heb je een nat doekje voor me?" vroeg ik. Je zag dat ze erg geschrokken was. "Het spijt me heel erg." vroeg ze. Ze kon op janken uitbreken. "Geeft niks meid. Eerste dag?" vroeg ik. "Ja." zei ze en beetje beschaamd. "Heb ik ook een keer gehad, wil je even een nat doekje pakken?" Ze knikte, en liep weg. Ik draaide me om naar Jade, die naar mijn oog wees. "Shit." siste ik. "Zie je het erg?" vroeg ik. "Wat moeten we- Wow, Lucy, je hebt een blauw oog." zei Harry. "Ja Styles, wrijf het er maar even in he." zei ik licht geiriteerd. Justin Niall en Ryan grinnikte. Het meisje kwam weer terug en gaf me het natte doekje, en ging toen weer weg. "Het, euh zit op je achterbeen." zei Niall. Ik gooide het doekje naar hem toe. "Veel plezier met afvegen." zei ik. Zijn ogen werden groot, en keek m met open mond aan. Jade schoot in de lach. 'Echt weer iets voor jou he." zei ze. Ik pakte het doekje weer van Niall af, en veegde het zelf weg. "Zullen we een ijsje gaan halen?" vroeg ik. Iedereen stemde er mee in, en we liepen naar buiten. We werden verblind door flitsen van de camera's. Vragen werden meteen naar de jongens gesmeten. Ik zag in mijn ooghoek dat Justin de hand van Jade pakte, en toen voelde eik iemand mijn hand vastpakken. Ik keek op, en zaga Niall een beetje blozen. "Run!" riep Harry. We zette een snel sprintje, en stopte twee straten verder. We hijgde even uit. "Ugh, mijn hoofd begint te kloppen." klaagde Jade. "Same here." zei ik. "Gaat het met je?" vroeg Niall. Ik knikte. "Alleen beetje licht in mijn hoofd, willen jullie even de ijsjes halen, ik moet even met Jade praten." zei ik. Hij knikte, en wenkte de jongens. Het ijskraamje stond namelijk maar 5 meter van ons vandaan. Ik keek Jade aan, en trok haar mee de hoek om. "OMG ITS JUSIER BIEBIN!!!!!!! Ik bedoel Justin bieber!" riep ze vrolijk. Ik schoot in de lach. "Meen je dat, Jusier Biebin." gierde ik uit. "Nou, kom op zeg, ik deed het ook niet expres." mompelde ze beledigt. Nu was ik aan de beurt. "OMG, IK HEB ZO JUIST LARRY STYRAN ONTMOET !!!!!!!!!!" shreeuwde ik uit. "Wie teh fuck is Larry Styran." vroeg iemand. ik draaide me meteen om, en zag de jongens achter me staan. Ik hoorde Jade hard lachen. "D-die f-faalt hard." hikte ze. Tranen liepen over haar wangen heen van hte lachen. De jongens keken ons een beetje raar aan. "Niks, laat maar, bedankt voor het ijsje." zei ik snel. Ik pakte het ijsje van Niall aan, en begn er aan te smikkelen. We liepen verder, met een lachende Jade naast me.

Reageer (6)

  • Clingy

    hahaha die namen ^^

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    Looooool snel verder

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    Haha i love them xd

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    Haha i love them xd

    1 decennium geleden
  • QueenBieber

    DIE NAMEN :D
    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen