Foto bij Christmas!

Sorry dat het zo lang duurde! Maar ik had niet veel zin om in de zomer aan een kerst story te gaan werken (A) T spijt me heeeeeeeel erg! Ik hoop dat ik nu ook meer inspiratie heb voor de quiz!
xxx

[Volgende dag][1e kerst dag]
Ik wordt langzaam wakker en kijk in het slapende gezicht van Bill. Ik geef hem een kusje op mijn neus en sta dan op. Bill staat zijn arm om mijn middel en trekt me weer tegen zich aan. ’Niet opstaan.’ Ik draai me om en kijk in het slaperige gezicht van Bill. ’Ik dacht dat je sliep.’[/pik] Bill schud zijn hoofd. ’Nu niet meer.’ Hij geeft me een kus op mijn mond. ’Ik hou van je.’ Ik kijk Bill stralend aan. ’Ik ook van jou.’ We liggen nog een tijdje te zoenen en te knuffelen tot er op de deur geklopt wordt. ’Binnen.’ De deur gaat langzaam open en Simone haar hoofd komt om de hoek vandaan. ’Goedemorgen. Komen jullie ook ontbijten?’ Ik kijk Bill aan en knik. ’Ja, we komen zo.’ Simone knikt, gaat weg en doet de deur dan weer dicht. ’Zullen we dan maar op staan?’ Bill schud zijn hoofd. ’Nog even blijven liggen. Het is zo lekker warm.’ Ik grinnik en kruip dicht tegen Bill aan. Na een paar minuten komen we dan toch uit bed. Ik pak mijn joggingbroek en doe die aan. Bill doet ook een joggingbroek aan en samen lopen we naar beneden, naar de keuken. Simone en Gordon zitten al aan tafel te eten. Ik mompel iets van goedemorgen en ga dan verlegen naast Simone zitten. Bill komt glimlachend tegenover me zitten. We kletsen over wat we vandaag gaan doen. ’Jullie dachten, wij komen ook nog eens eten?’ Ik kijk ze met opgetrokken wenkbrauw aan. Michelle grijnst breed en komt naast me zitten. ’Jij en ik gaan na het eten even gezellig babbelen!’ Ik kijk Michelle veel betekend aan en knik. Na het eten help ik eerst Simone met de tafel afruimen en ga dan naar boven waar Michelle op mij wacht.

Reageer (6)

  • CouchPotato

    Schandalig!
    SCHANDALIG!!
    Je hebt zo lang gewacht met een nieuw deeltje!
    En het enige wat er in voorkomt is een ontbijt ö
    Nee dat vind ik echt niet kunnen
    Je beseft wel dat als je dit goed wil maken je snel verder moet gaan hee
    En een superduper leuk deeltje moet maken
    Nou goed dat je het begrijpt
    Voor het nu maar uit [a]
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    `Verder Verder !!

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    super ^^
    en of course wil ik je verhaal nog lezen ^^

    snel verderr<3
    xxx

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Ooee...
    Waar zou die babbel toch over gaan ^^ :P
    haha

    Snel Verder..!!

    Kusje van Mij <3

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Ik snap je wel dat je geen kerstgevoel had in de zomer.XD Dus ja,op zich vind ik het niet erg dat er nu pas een deel of zo is.^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen