Tom Kaulitz.

3 maanden later.

het is al 3 maanden dat ik en ria uit elkaar zijn . En nog erger we hebben ondekt dat Sheyenne als 3 maanden zwanger is , Ik en Bill vraag steeds wie de vader is maar Sheyenne geeft steeds geen antwoord op onze vragen .Dat maak me dus zorgen . De zwangerschap van Sheyenne is de enige ding die mij vrolijker maakt na de breuk met Ria.Ik liep haar kamer binnen en zag haar op de bed . Haar buik is best wel gegroeit 'Sheyen we moeten gaan 'zei ik tegen haar en hielp haar opstaan 'o, ja we gaan kijken of het een meisje of een jongen is he ' zei ze zacht en ik knikte . Voor een meisje die zwanger is is ze best oke . We liepen samen naar beneden naar de auto en deed de deur open wanneer ze erin zat deed ik de deur dicht en ging zelf ook zitten en reed naar de ziekenhuis .Bill en onze moeder zat achter ons .ik parkeerde me auto en stapte uit . Bill helpte Sheyenne uitstappen en liep naar binnen naar haar dokter en legde haar op de bed .De dokter zette gel op haar buik en deed de machine en glimlachtte naar ons 'het is een ..'

Reageer (1)

  • roseblack

    spanend
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen