Enjoy.

Sarah Host.

Ik werd wakker van een koude rilling, en kreunde zachtjes. Het was koud, ik woelde wat opzei en knipperde met me ogen. Ik keek om me heen en keek naast me en zag Niall. Ik keek wat verbaasd hem aan, wat was er gebeurd. Waarom was ik naakt? Ik slikte even en keek of hij sliep. Voorzichtig sloeg ik de dekens van me af, en zocht ik naar mijn lingerie die door de kamer was verspreid. Snel trok ik mijn string aan en klikte ik mijn bh vast. Vlug haalde ik een paar keer een hand door me haar, en voelde een bonzend hoofd. Ik keek verward Niall aan, waarom hem? Waarom moest ik met Niall naar bed gaan. Een zucht verliet mijn mond en pakte me andere kleren wanneer de deur open ging. Ik gilde zachtjes en draaide me vlug om aangezien ik met me achterkant naar de deur stond. Harry zijn mond zakte open toen hij me aan keek en ik voelde hoe me wangen rood kleurde. Ik zag dat zijn mond dicht ging en zag zijn ogen wat waterig worden 'Harry..', snel trok hij de deur met een klap achter zich dicht, ik trok vlug me shirtje aan en me broek en opende de deur en keek de gang over. En zag hem niet. Ik liep voorzichtig naar zijn kamer en slikte toen ik zachtjes gesnik hoorde. Was het nou Harry die huilde? Ik klopte voorzichtig op de deur wat was ik eigenlijk gemeen. 'Donder op' hoorde ik gelijk boos en verdrietig. Het maakte me niet uit en ik deed gewoon de deur open Harry keek me recht in me ogen aan. 'Donder op Sarah donder op naar je eigen huis!' Zei hij boos en huilend tegelijk. Ik slikte, en voelde een traan over me wang rollen. 'Harry' zei ik zachtjes. 'GA VERDOMME WEG' brulde hij boos naar me. Ik voelde een paar tranen over me wangen rollen en liep vlug zijn kamer uit. De woorden deden pijn, hoe kon ik zo stom zijn geweest om met Niall naar bed zijn geweest, wat haat ik toch drank wat haat ik dat verdomme ongeluk. Ik liep terug naar me eigen kamer en zag Niall me aan kijken die zich net in zijn broek hees. Hij liep naar me toe toen hij me zag huilen. 'Saartje' fluisterde hij en sloeg zijn armen om me heen. Ik duwde hem zacht van me weg en schudde me hoofd. 'Nee Niall, nee het kan gewoon niet .. ' zei ik en veegde ruw mijn tranen weg en keek hem aan. 'Dit had niet mogen gebeuren Niall snap dat' ik pakte zijn shirt en drukte het in zijn handen. En liet mezelf op bed vallen zonder Niall aandacht te schenken. Wat was ik een slet.

De hele dag had Harry me al genegeerd, ik had intussen me tas al gepakt. Misschien was het dus beter dat ik ging. Ik stopte de laatste spulletjes in me tas en zuchtte. Waarom kon ik het gewoon hem niet uitleggen? Ik pakte me tas op en liep de slaapkamer uit en keek de gang over en zag Harry ook net de deur uit komen lopen. Zacht beet ik op mijn lip. 'Harry' mompelde ik zachtjes. 'Wat?' snauwde hij me toe. Hij was nog steeds boos, dat begreep ik. Ik zette me tas neer op de grond en liep naar hem toe en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Ik vind dit ook lastig.. en dat van vannacht was een ongeluk het had niet mogen gebeuren' Harry schudde zijn hoofd. 'Lastig voor jou? Het is verdomme lastig voor mij! jij was mijn vriendin, en nu nu lag je gewoon vannacht te rolle bolle met een vriend van me!' zei Harry huilend en kwaad te gelijk. Ik beet hard op me lip en knikte en sloeg me ogen neer. En veegde me tranen ook weg. 'Het spijt me zo Harry' zei ik zachtjes en keek hem aan en stapte voorzichtig wat dichterbij. 'Ik had dit ook niet gewild' fluisterde ik. Ik hoorde Harry alleen maar harder huilen, het was naar om hem zo te zien. 'Sarah, blijf alsjeblieft nog' hij keek me aan.

___

Wat willen jullie? :)
Harry of Niall ?

xx

Reageer (4)

  • LoveYouNiall

    Please laat het Harry zijn!! Ik gun hem niet het verdriet en Niall had beter moeten weten...

    1 decennium geleden
  • 1DBELIEVER

    HARRY !!!!! xx

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    Harry(H)(H)(H)
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Harrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    Please snel verder....<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen