Foto bij Prologue

Nou genoeg animo dus. ^^
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • niniwa1

    Echt heel erg, heel erg goed! Je schrijfstijl is heerlijk.
    Je gebruikt prachtige woorden zonder overdreven of hoogdravend over te komen en het leest ook nog steeds makkelijk en vlot. Al bij de eerste twee stukjes voel je je alsof je een echt boek vasthebt.
    Je verdient iedere lezer die je hebt. (En nog een paar honderd extra.)
    :)
    Nina

    9 jaar geleden
  • Thangurel

    Een zucht weerklonk door de kille, gitzwarte uitgehakte kamer diep in de berg. Een zucht die door niemand gehoord werd, behalve de eigenaar, die nog minder bewegingsvrijheid had dan de adem die ze uitblies.

    Dit. Omg. Jij barst gewoon van het talent, alles klopt. Je schrijfstijl is niet precies zoals Tolkien...
    Misschien wel beter, in ieder geval even goed! Ik vind die van jou namelijk veel fijner om te lezen, eigenlijk gewoon beter.

    Alyssae (ik lees het als Alyssa, dat klopt toch :$) is echt mooi uitgewerkt. Ik kan me heel goed inleven in haar wereld, dat is knap, dat ik dat nu al kan.
    Ik zag trouwens dat je bezig bent aan een manuscript en dat wil opsturen naar een uitgever (naam van die uitgever even vergeten). Ik denk dat dat gewoon gaat lukken!

    9 jaar geleden
  • Milkafreak

    Like

    1 decennium geleden
  • Inoi

    Leuk geschreven :) !

    1 decennium geleden
  • Nielsdr

    Wow, zo mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen