Foto bij Het is weer Woensdag.

Lezen:D

Woensdag. Je zit op de fiets opweg naar school. Je moeder was gister zo aardig geweest om je fiets aftegeven waardoor je gister middag niet zou moeten worden opgehaald door je moeder.
Het is fris. Je handen zijn helemaal koud. Maar het positieve is dat je haar nog goed zit. Elke keer als je langs een auto komt kijk je in de ramen en zie je dat het nog goed zit. Dat valt dan weer mee. Je bent bijna bij school aangekomen. Dan zie je Milan aankomen op een scooter. Hij is net 17 geworden. Een maand geleden en hij heeft gisteren een scooter gekregen van zijn ouders, vertelt hij jou. Het is nog vroeg en school begint pas over 45 min. en dan valt het eerste uur ook nog eens uit. Hij haalt een extra helm uit zijn scooter en geeft die aan jou. "Wil je een ritje?!" "Graag:D" Je doet de helm op en stapt achterop. De scooter is heel stoer. "Houd me maar goed vast"Zegt hij. Maar je wilt niks liever dan hem vasthouden. Hij rijdt eerst heel langzaam het school terrein af en geeft daarna vollop gas. Hij stopt in het park en hij zet zijn scooter op slot. Jullie lopen naar een hele grote boom toe en gaan er onder zitten. Je rilt helemaal, het is erg koud. Hij trekt jou dicht tegen hem aan. Hij geeft je een kusje op je voor hoofd en hij zegt: "Ik vind je aardig en leuk. En ik wil je wat vragen. " "Vraag maar" Je wacht gespannen af. "Sindy wil jij mijn vriendin zijn?" "Ja heel graag Milan!" Je omhelst hem en dan duwt hij je langzaam eeen stukje weg. Hij pakt een doosje waar een kettinkje inzit. Een hartje van echt zilver. Hij doet je haren opzij en doet het kettinkje om je nek. Daarna geeft hij je een zachtje kus op je voor hoofd. Jullie zitten daar dan zo een tijdje totdat het echt te koud wordt. Wat jullie niet in de gaten hebben is dat Elina alles heeft gezien. Ze is stik jaloers. Jullkie gaan maar weer terug naar school. Eenmaal op school lopen jullie naar je kluisje toe en stopt daar je schaatsen in. Want je gaat gelijk door. Je hoeft maar 3 uurtjes naar school. Eerst 2 uurtjes dan pauze dan nog een uurtje en dan UIT!!!!! En schaatsen natuurlijk. De lessen kruipen voorbij. Het gaat nou niet bepaald snel. Dan eindelijk is het voorbij. Jij gaat op de fiets en Milan rijdt met zijn scooter naast jou. Hij houd jou tempo aan. Bij de ijsbaan aangekomen ben je eigenlijk al uitgeput van het fietsen. Jullie kopen een kaartje en trekken je schaatsen aan. Jij hebt kunst schaatsen en Milan heeft hockey schaatsen. Jij hebt 2 jaar op kunstschaatsen gezeten dus je kan wel wat kunstjes. Je stapt het ijs op en je moet wel even wennen. Het is alweer meer dan een jaar geleden. Maar het gaat helemaal lekker. Je draait rond en springt op en neer. Milan kijkt je verwonderd aan. "Dat je dat allemaal kan!!" "Tja" Je lacht. Maar dat is niet voor lang want dan gebeurt er dit!!!!!!!





In het vervolg:D -->

Reageer (1)

  • daredreaming

    owneej wat gaat er gebeuren:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen